2013/08/30

ELECTRIC BLUE + STRIPES



        Ostatnim postem wprowadziłam Was w lekko jesienny klimat. Mimo wszystko LATO jeszcze trwa i dlatego też prezentuję dzisiaj typowo letnią stylizację. Spódnica, którą mam na sobie od pierwszego wejrzenia zawróciła mi w głowie i nie mogłam się jej oprzeć! W głowie miałam przeróżne wizje z czym ją połączyć i ostatecznie zdecydowałam się na krótki top (wcale nie przeszkadza mi, że to "setna" rzecz w paski w mojej szafie).

Słoneczna niedziela okazała się najlepszą okazją by założyć ten zestaw. Żeby było mi wygodnie biegać po mieście, do wszystkiego dorzuciłam baleriny i małą torebkę. Na szczęście miałam przy sobie również kapelusz, bez którego w ten wietrzny dzień chyba bym zwariowała!



spódnica/skirt tutaj | bluzka/blouse ZARA | buty/shoes h&m | torebka/bag etorebka.pl | kapelusz/hat ZARA

18 komentarzy:

  1. Idealnie! Sama planuję podobny zestaw tylko nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedniej bluzki! :) no i ta torebka...tez mnie zachwyca <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny set! Ciekawie wyszło to zestawienie. Jestem jak najbardziej za :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodnica ma świetny fason i kolor !

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie wyglądasz, energetyczny set!

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękna góra, jednak ja ubrałabym do tego setu buty na obcasie. :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Zastanawiałam się nad kupnem tej spódniczki, jest genialna! Świetnie wygląda do tego topu. A balerinki i okulary to strzał w dziesiątkę. :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie:
    www.meduzencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały zestaw :)
    Miłego weekendu!
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie to wygląda ! naprawdę mi się podoba, kolory powalające :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Spodniczka jest przepiekna!

    OdpowiedzUsuń
  10. W jakim programie przerabiasz zdjęcia?:)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to zależy jakich efektów potrzebuję;) Ale Photoshop albo PhotoScape ;)

      Usuń
  11. Uwielbiam połączenie granatu z paskami ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. czarno-białe paski i niebieski-chyba najlepsze połaczenie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja i rewelacyjny blog, jestem tu po raz pierwszy i bardzo mi się podobają twoje stylizacje. Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialny kapelusz i bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za szczere wypowiedzi:) Komentarze, które przekroczyły poziom przyzwoitości i kultury, będą usuwane. Pozdrawiam serdecznie:))