2013/08/03

have a pink day...



Zdjęcia były zrobione już miesiąc temu podczas "spaceru" po lubelskiej starówce. Długo zwlekałam z pokazaniem ich na blogu, bo stylizacja wydawała mi się zbyt banalna, w końcu połączenie jeansów, żakietu i szpilek to nic nadzwyczajnego;) I pewnie by tak było, gdyby nie intensywny kolor marynarki, który sprawia że zestaw mimo że jest prosty, nabrał charakteru. To cudo dorwałam już na początku wyprzedaży i jest moim numerem jeden wśród okryć;)










marynarka/blazer ZARA% || top MANGO% || spodnie/pants sh || torebka/bag etorebka || buty/shoes ZARA

23 komentarze:

  1. A ja lubię takie proste, ale eleganckie i kobiece zestawy, więc jestem bardzo na TAK i fajnie, że się z nami podzieliłaś tym strojem :)

    Po starówce w takich szpilkach, no, no szacunek! ;) Co prawda nigdy nie byłam w Twoim mieście, ale chodzić po warszawskiej Starówce w szpilkach to nie lada wyczyn :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe "spacer" -> z auta do restauracji, kilka zdjęć po drodze;) także marszu nie było;PP

      Usuń
  2. Pięknie wyglądasz :) Śliczna torebka :) Fantastyczna stylizacja :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie, że w końcu zdecydowałaś się dodać tę stylizację, bo jest przepiękna! ;) Fajny klimat, bo Twój strój kontrastuje ze starymi, szarymi budynkami! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna jesteś bez dwóch zdań! świetnie zdjęcia i cuuudowna stylizacja :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. dla mnie ten zestaw wcle nie jest zwyczajny!!! Sama uwielbiam tak się nosić :) marynarka jest cudowna!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie proste stroje przełamane jednym mocnym akcentem. Świetny top.

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna stylizacja! boskie sandałki <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Beautiful strappy heels, that pink blazer looks great on you!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kasiu, ile masz cm wzrostu? ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz. :) Torebka spodobała mi się już na otwarciu Sinsay! ^^ Super!

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo podoba mi się bluzka i torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowne szpilki i bluzka :)
    zapraszam do mnie na rozdanie :)
    http://marcepanka.blogspot.com/2013/07/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Niby zwyczajnie, ale takie zestawy lubię najbardziej. Super wyglądasz:).

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz rację, stylizacja może i banalna, ale dzięki kolorowi marynarki i tym pięknym szpilkom- wyglądasz świetnie :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Takie zestawy są najlepsze :) torebka <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialna marynarka! :)
    ZAPRASZAM U MNIE ROZDANIE :)
    http://holdwind.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. pieknie wygladasz:) teraz załuje że nie kupiłam jednak tej marynarki :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Zachęcam do udziału w konkursie. Do wygrania jest glam kopertówka z filcu. Obejrzałam stylizacje i myślę, że może Ci się spodobać :)
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=473282609433573&set=a.346371858791316.79850.346269172134918&type=1&relevant_count=1

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za szczere wypowiedzi:) Komentarze, które przekroczyły poziom przyzwoitości i kultury, będą usuwane. Pozdrawiam serdecznie:))