2013/08/05

my summer WISHLIST

Lato w pełni, pogoda jest tak piękna, że chce się żyć. Kompletnie nie myślę o tym, co będę ubierać w przyszłym sezonie;) Na co dzień noszę się bardzo zwyczajnie (szorty, koszulka, wygodne obuwie). Tworząc stylizację "na wyjście" staram się stawiać na jeden, konkretny akcent i dobieram pasujące dodatki. 

Przeglądając oferty ulubionych sklepów internetowych wybrałam kilka rzeczy (właśnie takich akcentów), które jeszcze tego lata chętnie bym zobaczyła w swojej szafie.

1 / 2 / 3 / 4  / 5  / 6  / 7 / 8 / 9 



 1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6 / 7 / 8 / 9



1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6 / 7 / 8

14 komentarzy:

  1. ładne zestawy

    zapraszam do mnie,jeśli ci
    się podoba to zaobserwuj no i komentuj

    http://www.sotheemily.blogspot.co

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam koszulę z Choies (nr 1). :) Ogólnie fajne rzeczy tu widzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem wiem;) widziałam;) pięknie w niej wyglądasz! <3

      Usuń
  3. Amazing! I love outfit in the first picture!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super rzeczy!
    Pozdrawiam,. K

    OdpowiedzUsuń
  5. Współpracowałeś z etorebką? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie współpracowałam, miałam zniżki:) Ale to jest dostępne dla wszystkich;) dostajesz kod i za każdym razem jeśli ktoś go wykorzysta dostajesz 5zł na konto etorebki.

      Usuń
  6. Super, też chcesz ogrodniczki!!
    Chciałabym też, aby się znalazły w mojej szafie! :)
    A tak wgl to super rzeczy. K.

    OdpowiedzUsuń
  7. http://weibprinzessin.blogspot.com/ Zapraszam na bloga. Swietny post.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za szczere wypowiedzi:) Komentarze, które przekroczyły poziom przyzwoitości i kultury, będą usuwane. Pozdrawiam serdecznie:))