2013/08/18

on my way



Dzisiaj prezentuję Wam stylizację, składającą się z ulubionych elementów mojej garderoby. Większość z nich miało już swój debiut na blogu, między innymi pasiasta koszula. Poprzednio dobrałam do niej czerwone rurki, jednak jak się okazuje paski najlepiej wyglądają w towarzystwie czerni. Luźne spodnie sprawiły, że całość jest wygodna a dzięki kapeluszowi i szpilkom nabrała elegancji. Jak Wam się podoba takie niecodzienne zestawienie?









koszula/shirt tutaj || spodnie/pants C&A || sandały/sandals ZARA || torebka/bag etorebka.pl || kapelusz/hat mohito

37 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja! Kocham ten kapelusz. Dawno temu był kupiony ? Jeśli mogę zapytać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) wydaje mi się, że to była kolekcja jesień/zima 2012

      Usuń
  2. Koszula, torebka, kapelusz- tworzą rewelacyjny zestaw :) Zazdroszczę Ci kochana każdego z tych elementów stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. koszula i kaplusz boskie


    zapraszam do mnie,jeśli ci
    się podoba to zaobserwuj no i komentuj

    http://www.sotheemily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle świetnie wyglądasz ! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Koszula bajeczna. Po raz kolejny widać, że do najmodniejszych w tym sezonie pasków nie są potrzebne zbędne dodatki, żeby wyglądać rewelacyjnie.
    O paskach pisałam na swoim blogu http://www.tojestmodne.com/trend-paski/

    --
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  6. uroczo !!!

    nowy post ..


    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo mi się podoba ten zestaw :) U mnie nowy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. swietnie!! widze ze dorwałaś kapelusz:) ja też swoj kupiłam ale w h&m:) buziak!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super stylizacja, mega mi się podoba!
    Pozdrawiam, K

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się koszula!
    Całość komponuje się idealnie, rewelacja :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Elegancko :) Wszystko wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam CIĘ:)
    jakim aparatem robisz zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mariona! A ja Ciebie♥ a zdjecia robie Nikonem d3100 z obiektywem 35mm 1.8

      Usuń
  13. świetnie, bardzo mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo stylowo i modnie! Podoba mi się ! :)

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili.

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna koszula i torebka , bardzo mi się podobają
    cały look wygląda naprawdę super
    pozdrawiam i zapraszam do siebie na www.mytippitoes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. W takim wydaniu, czy w innym - w każdym Cię uwielbiam! :D
    Podoba mi się zestawienie pasiaka z kapeluszem!
    Piękna!

    OdpowiedzUsuń
  17. like it ;) i to bardzo ;) ost zdj naj ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. swietnie! wszystko mi sie tu podoba <3
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  19. wow!!
    świetny set ! bardzo mi się podoba :)

    http://kefashionsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny zestaw, uroku całej stylizacji dodaje kapelusz, super, pozdrawiam i zapraszam do siebie izkastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniałe połączenie :)
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. jak Ci się chodzi w tych sandałkach?wygodne?One mają bodajże ok 9 cm tak ?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za szczere wypowiedzi:) Komentarze, które przekroczyły poziom przyzwoitości i kultury, będą usuwane. Pozdrawiam serdecznie:))