2013/08/28

weekend in the city



Miniony weekend spędziłam w Warszawie. Pogoda dopisała więc miałam okazję odwiedzić miejsca, w których wcześniej nie byłam (między innymi klimatyczne Charlotte. Chleb i Wino, gdzie zjadłam przepyszne "śniadanie" o godzinie 16;>  oraz Czytadło, w którym serwują przepyszne lody i gofry!)
 Muszę przyznać, że mimo iż Stolica jest bardzo zatłoczonym miastem, pobyt sprawił mi wielką przyjemność i odpoczęłam a nawet naładowałam akumulator.  
Dzisiaj prezentuję Wam stylizację z soboty, utrzymaną w grunge'owym stylu, czyli koszula w kratę, kapelusz, poszarpane szorty i sztyblety (wreszcie udało mi się znaleźć dokładnie takie o jakich marzyłam!).
 Co prawda zrobiło się trochę jesiennie, ale to tylko chwilowo, bo u mnie cały czas jest LATO :)











 ______________________________________________________________________________
koszula/shirt ZARA %% | szorty/shorts CHOIES | buty/shoes ZARA | torba/bag vintage | kapelusz/hat ZARA

27 komentarzy:

  1. idealnie!!|


    new post


    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie zestawienia ;) mam prośbę kochana wystarczy kliknąć w link sheinside na początku tego posta: http://onlymymotivation.blogspot.com/2013/08/sheinside.html z góry dziękuje ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie wyglądasz. :) Ciekawe botki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietnie wygladasz :) Jakbym zobaczyła Cię w Wawie to zatrzymałabym na Tobie wzrok :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile kosztowały te buciki? Nie mogę ich znaleźć na stronie zary...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.zara.com/pl/pl/kobieta/buty/sk%C3%B3rzane-botki-ze-sprz%C4%85czkami-c269191p1459573.html

      PROSZĘ:*:)))

      Usuń
  6. superancko:) Pisałam juz na insta :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nudna jestem, napisze po raz setny, że pięknie jak zawsze! Zazdroszczę kapelusza i butów :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny zestaw. Śliczna koszula. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ała! Jaki genialny zestaw! Trochę w stylu włóczykija, ale bardzo mi się podoba. Świetne buty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwielbiam Muminki i Włóczykija, więc potraktuję to jako komplement;))) ;***

      Usuń
  10. W końcu znalazła się osoba, które potrafi dobrać sobie spodenki i nie widać pół pupy. BRAWO! Tak trzymaj!
    Buty są świetne, chyba sprawię sobie podobne. Bardzo dobrze wyglądasz w kapeluszu, bardzo twarzowo. Wszystko świetnie do siebie dobrane. Podzielam zdanie - outfit a'la włóczykij. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne szorty, zakochałam się :) koszula tez bardzo w moim stylu, wyglądasz bardzo fajnie:)
    zapraszam na www.mytippitoes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. zestaw w 100% w moim stylu:) swietnie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. genialnie się prezentujesz, wszystko tutaj bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia, fajne stylówka, taka w klimatach rockowych ale tak jak ktoś wcześniej stwierdził a'la Włóczykij <3 Mega!
    P.S. Wiem, że często pewnie dostajesz pytania na temat aparatu, ale możesz zdradzić jakim robisz zdjęcia + obiektyw? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie;) Nikon D3100 + obiektyw Nikkor 35mm f1.8

      Usuń
  15. Super look i mega zazdroszczę kapelusza! :)

    rousse-inspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Juz na MP oddalam moje serducho, ale musialam zobaczyc wiecej ;) Wygladasz po prostu bosko!

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny strój . Wyglądasz rewelacyjnie .

    wpadnij do mnie .

    OdpowiedzUsuń
  18. wyglądasz fantastycznie :)

    może obserwujemy:)?

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam takie zestawy :) Całość jest rewelacyjna.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za szczere wypowiedzi:) Komentarze, które przekroczyły poziom przyzwoitości i kultury, będą usuwane. Pozdrawiam serdecznie:))