2013/09/16

PERFECT AUTUMN LOOKS

"...I przyszła do nas JESIEŃ". Może nie kalendarzowa, ale temperatury i coraz bardziej pożółkłe liście na drzewach są jej zwiastunem. Letnie ubrania i sandałki chowam głęboko na dno szafy i zaczynam rozglądać się już za typowo jesiennymi, cieplejszymi okryciami, w stonowanej kolorystyce. I wcale nie jestem szczególnie smutna z tego powodu, bo nadchodzący sezon obfituje w ciekawe trendy. Zestawiłam swoje typy i przygotowałam dla Was kilka propozycji na najbliższe miesiące. Jak Wam się podobają?

spodnie/pants ZARA | płaszcz/coat tutaj | koszula/shirt tutaj | buty/shoes pullandbear | okulary/sunglasses mango | torba/bag ZARA



spodnie/jeans tutaj | kapelusz/hat mango | sweter/cardigan tutaj | okulary/sunglasses asos | buty/shoes venezia  
| bluzka/blouse mango



buty/shoes ZARA | kapelusz/hat topshop | płaszcz/coat tutaj | torba/bag ZARA | sweter/jumper tutaj  | spodnie/pants mango 



bluzka/t-shirt mango | buty/shoes vagabond | kurtka/jacket tutaj | torebka/bag mango| dżinsy/jeans tutaj | czapka/cap ZARA


10 komentarzy:

  1. płaszczyk w pepitkę boski

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. w każdym zestawie jest coś cudownego... ♥
    dziękuję za inspirację! :)
    xx

    http://dotsandlaces.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam Twoje propozycję, już wiem że płaszcz w pepitkę musi być mój :)) nad kapeluszem z mango tez się zastanawiam... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietne stylizacje!Zwlaszcza 2 pierwsze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja, wyglądasz uroczo :)
    i kapeluusz :)

    Zapraszam Cię serdecznie na letmelook.blogspot.com, będzie mi miło jak do mnie zajrzysz :)
    buziaki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za szczere wypowiedzi:) Komentarze, które przekroczyły poziom przyzwoitości i kultury, będą usuwane. Pozdrawiam serdecznie:))