2013/09/18

the gray

Krata to zdecydowanie jeden z najmocniejszych trendów w nadchodzącym sezonie. Pojawiła się na pokazach cenionych domów mody m.in Celine czy Moschino. Tommy Hilfiger zaproponował trochę drobniejszy wzór w bardziej stonowanej kolorystyce. Oczarował mnie kolekcją do tego stopnia że zapragnęłam mieć coś podobnego w swojej szafie. Jak zawsze z pomocą przyszła Zara, jednak cena skutecznie mnie odstraszyła. Szukałam tańszego odpowiednika, niestety na marne. Odpuściłam. Pewnego razu, przeglądając wieszaki w outlecie wpadłam na tę marynarkę i nie mogłam wyjść z podziwu, bo nie dość że znalazłam idealny model, to cena okazała się czterokrotnie mniejsza:) Jestem przeszczęśliwa! :)) Trafiło się - jak ślepej kurze ziarnko! 









marynarka/jacket zara outlet | koszula/shirt stradivarius | kapelusz/hat mangooutlet | spodnie/pants second hand | buty/shoes zara | torebka/bag etorebka.pl

18 komentarzy:

  1. Wyglądasz przepięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz, cudowne butki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza z Ciebie kobietka ;)
    Piękny kapelusz i cały zestaw rewelacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. łał, Tobie naprawdę dobrze w kapeluszach <3

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładna marynarka;) idealnie skrojona:)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo podobają mi się buty i torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie!!!! buty mistrzowskie i świetnie uzupełniają ten zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  8. Idealnie wszystko połączyłaś :) Jesteś genialna! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny kapelusz i marynarka! Bardzo marzy mi się podobny zestaw :) Świetnie kochana!

    OdpowiedzUsuń
  10. SUPER LOVE THE OUTFITS :)
    love reading your blog, It's very refreshing and genuine and I really appreciate that :)
    anyway, would you mind to follow each other?

    SOMETHING REAL SERIOUS

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale jesteś ładna! :) Fajna koszula, mam podobną :)
    Mam do oddania voucher do sklepu Answear.com, więcej u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. rewelacyjna stylizacja ! jestempod wrazeniem ; )

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześlicznie wyglądasz. Twój blog jest naprawdę super!
    Może zajrzysz do mnie?
    www.femmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za szczere wypowiedzi:) Komentarze, które przekroczyły poziom przyzwoitości i kultury, będą usuwane. Pozdrawiam serdecznie:))