2013/09/05

WILD FLOWERS

KWIATY w modzie kwitną przez cały rok.
Nie sposób nie zgodzić się z tym stwierdzeniem, bo co sezon projektanci zasypują nas przeróżnymi florystycznymi propozycjami począwszy od polnych stokrotek aż po takie rodem z tropikalnego ogrodu. I ja od czasu do czasu daję się uwieść. Wzór na mojej bluzce to kompozycja z dzikich, aczkolwiek delikatnych kwiatów. Dla wzmocnienia efektu całość podkreśliłam czarnymi dodatkami.

Mam cichą nadzieję, że to nie jest mój ostatni wakacyjny zestaw... :)


 



bluzka/blouse PERSUNMALL  | spodenki/shorts choies | torba/ bag zara | buty/shoes h&m basic | okulary/sunnies misswish

11 komentarzy:

  1. cudna!@!


    zapraszam

    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna stylizacja, przepiękna bluzeczka :) Pozdrawiam cieplutko kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzka wygląda fajnie z całą resztą :) Też mam nadzieje, ze jeszcze założę coś letniego w tym miesiącu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wyglądasz w tej bluzce. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny zestaw, naprawdę podoba mi się twój styl :) ochy i achy jednym słowem :p
    www.mytippitoes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kwiecista koszula jest boska:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądasz, bluzka jest piękna

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastycznie wyglądasz! ;)
    Zapraszam do mnie
    www.worldcharlotte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny look

    pozdrawiam serdecznie
    MArcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna stylizacja:D bluzka przykuwa uwagę:) okulary podobają mi się:D jestem na TAK:D
    ładny nagłówek:D
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)
    www.patryca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. SUPER LOVE THE OUTFITS
    anyway, would you mind to follow each other?

    CHECK MY BLOG HERE
    SOMETHING REAL SERIOUS

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za szczere wypowiedzi:) Komentarze, które przekroczyły poziom przyzwoitości i kultury, będą usuwane. Pozdrawiam serdecznie:))