2013/09/11

NEED MORE SUN

Na palcach jednej ręki mogę policzyć ŻÓŁTE ubrania w mojej szafie. Mimo, że lubię ten kolor, rzadko trafiam na coś tak fajnego,co powaliłoby mnie na kolana. Spódniczka, którą dzisiaj prezentuję była dość spontanicznym zakupem. Choć zamówiłam ją ze względu na krój, to na żywo większe wrażenie zrobił na mnie mocny, soczysty odcień.
To był strzał w 10! Kolor świetnie ożywia codzienne stylizacje i wprowadza trochę słońca w pochmurne dni;)
A jak Wam się podoba?

spódnica/skirt choies | bluza/sweatshirt mango | buty/shoes aldo | torebka/bag etorebka


31 komentarzy:

  1. Bardzo sie podoba tylko wiecej sie usmiechamy!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zestaw :) Faktycznie spódniczka wygląda lepiej niż na zdjeciach w sklepie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. nie lubię żółtych ubrań

    zapraszam do mnie,jeśli ci
    się podoba to zaobserwuj no i komentuj

    http://www.sotheemily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba się bardzo, mimo że osobiście nie skusiłabym się na tak intensywny kolor:)
    Pozdrawiam, Misha Mel

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że ta torebka ma srebrne wstawki zamiast złotych, to sama bym zamówiła :( bo jest mega! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super torebka!!

    zapraszam


    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię połączenie żółtego i szarości, a Ty dodałaś jeszcze baleriny w panterkę - świetnie !

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny look !
    kolory spódniczki są super :)
    www.mytippitoes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny zestaw a spódnica ma super kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Idealny zestaw! Muszę przyznać że mnie zainspirowałaś i przekonałaś do żółtego koloru :)
    I jeszcze moja wymarzona torebka jak z proenza shouler.. *.*
    Cudo ! ♥
    ;**

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjna bluza i spódniczka! Świetne połączenie <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz świetnie! Wszystko idealnie do siebie pasuje! Spódniczka ma świetny kolor a w bluzce się zakochałam! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. również lubię ten kolorek;)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajna stylizacja, torebka jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wyglądasz. Uwielbiam połączenie żółtego z szarym ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześlicznie! Super połączenie!
    Zapraszam
    www.femmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudownie :) Też uwielbiam żółte ubrania:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podoba mi się to połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  19. super spódniczka!

    zapraszam do mnie: http://idacupas.blogspot.com/ <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialna stylizacja! Piękny krój i kolor spódnicy, który przełamał prostotę i szarość reszty. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny zestaw, mam pytanie jaki rozmiar bluzy kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za szczere wypowiedzi:) Komentarze, które przekroczyły poziom przyzwoitości i kultury, będą usuwane. Pozdrawiam serdecznie:))