2013/10/17

a little bit of powder pink

Pudrowy róż to kolor, który dość mocno zaznaczył się w jesiennych kolekcjach np. u Carven, w lekko cukierkowym odcieniu, czy u Celine w bardziej przygaszonej postaci. Może nie do końca kojarzy się z obecną porą roku, natomiast jest świetnym urozmaiceniem dla stonowanych zestawów. Świetnie prezentuje się w połączeniach z bazowymi kolorami - czernią, szarościami, bielą czy beżem, ale również w towarzystwie czerwieni czy bordowego będzie wyglądał fantastycznie.
W mojej szafie pudrowy róż zagościł w postaci rozkloszowanej spódniczki z wysokim stanem. Dołożyłam do niej trochę bieli i beżu, a że nie przepadam za pastelowymi total lookami, przełamałam całość czernią. Dziewczęco i trochę słodko, ale z umiarem:)

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
płaszczyk/coat ZARA second hand 
sweter/jumper h&m
 spódnica/skirt  frontrowshop/tutaj xs
buty/ankle boots vagabond grace
kapelusz/hat frontrowshop/tutaj
szalik/scarf persunmall/tutaj

36 komentarzy:

  1. pięknie wyglądasz
    spódniczka śliczna

    pozdrawiam serdecznie
    MArcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogłabym spytać, czy te buty są wygodne? i czy łatwo w nich chodzić? tj. ktoś, kto nigdy wysokich butów na nogach nie miał, będzie miał problem z chodzeniem w nich? (taktak wstyd ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przestań, jaki wstyd?! jedni są do tego stworzeni, inni nie;) Sama nie lubię śmigać w szpilkach i robię to sporadycznie. A te buty są właśnie idealne! obcas ma 8cm, platforma 2cm więc odczuwalna wysokość to 6cm, do tego gumowa podeszwa, która świetnie amortyzuje:D szczerze polecam, w tym momencie to moje ulubione buty!!! :)))

      Usuń
    2. uff, dzięki za odpowiedź! ;) właśnie chciałam jakieś wyższe buty, coś tego typu, ale bałam się, że mogę nie podołać haha. :P świetny masz styl tak na marginesie! :)

      Usuń
  3. Kasiu moja droga! Nie mogę się przestać zachwycać :) Twoje zestawy są zawsze mega inspirujące!
    Widzę, że Twój kapelusz przyszedł w lepszym stanie, mój jest niestety strasznie wygnieciony :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana mój też był wygnieciony, bo ta "wełna" jest strasznie twarda... trochę musiałam bo prostować, ale i tak jest bardzo sztywny;/

      Usuń
  4. Bardzo interesujący post :) Zapraszamy do nas : http://jakdwiekroplewody.blogspot.com/2013/10/dzis-o-efoxcity.html#comment-form
    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Po prostu cudnie!A takiego kapuelusza wlasnie poszukuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się całość, kapelusz jest po prostu stworzony dla Ciebie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zwykle pięknie! Dawno kupowałaś sweterek? Ile kosztował?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupilam go kilka dni temu, a kosztowal 79,99 zl ;) sa jeszcze bezowe i malinowe

      Usuń
    2. Dziękuję ślicznie za odpowiedź:)

      Usuń
  8. śliczna spódniczka!

    Zapraszam do mnie: http://idacupas.blogspot.com/ <3

    OdpowiedzUsuń
  9. cały zestaw jest piękny, ale spódniczka wygrywa wszystko! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jaka ty piękna zakochalam sie w tej stylizacji :D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/10/rainy-day.html
    obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja. Kobieca, gustowna, delikatna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow I am so in love with this outfit! you're great at layering, this is perfect for Fall! :)
    -
    Ester @ Drawing Dreaming

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny zestaw. Spódnica jest śliczna. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak Ty pięknie wyglądasz w delikatnych barwach. Super zestawienie typowo jesiennych ciuszków, z tymi jasnymi, które mogłoby się wydawać są letnie, ekstra, jestem pod wrażeniem, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ślicznie za miły komentarz!:) zawsze prym u mnie wiodła czerń, ale po tylu pochlebnych komentarzach chyba zacznę wprowadzać więcej jasnych kolorów do swojej szafy;)

      Usuń
  15. super kapelusz, właśnie takiego szukam, tylko szkoda, że nie ma czarnego... jak wygląda wysyłka z tej strony?

    http://lenamagdaspot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.frontrowshop.com/product/trilby-hat-1
      Jest czarny!;)
      Tylko z doswiadczenia wiem, ze kapelusz lepiej przymierzyc;) ale poszukaj w mohito czy h&m, teraz jest ich mnostwo!!:))

      Usuń
  16. A wysylka jest latwa, pszesylka darmowa. Ja czekalam 1,5 tygodnia. Jesli masz pytania, pisz na facebooku, chetnie pomoge;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za odpowiedź :) Niby w sklepach dużo kapeluszy, ale jak się ma sprecyzowane wymagania to już jest pod górkę, zresztą jak z każdym zakupem ;) Pozdr.

      Usuń
  17. Bosko wyglądasz:) Żałuję, że dopiero teraz trafiłam na bloga. Nadrabiam zaległości i obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna spódnica, kapelusz i w ogóle całość mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne zestawienie chyba skopiuje je u siebie jeżeli pozwolisz :) a kapelusz to mój must have :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie http://przyprawzyciekolorami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny zestaw, fajne połączenie kolorów i kapelusz mnie oczarował :)

    OdpowiedzUsuń
  21. spódniczka jest śliczna, uwielbiam pudrowy róż :)

    OdpowiedzUsuń
  22. aaaa jejku, nie mogę się napatrzeć na Ciebie w takim wydaniu i na tą stylizację :) już któryś raz dzisiaj do niej wracam. CU-DO!

    OdpowiedzUsuń
  23. Omg, this hat!! <3
    I saw that skirt and wanted to order, but I didn't... such a shame... it's so lovely!!
    Folloewd you, love your style... expecting you on my blog :)

    http://diana.doubleweb.ro/forty/

    OdpowiedzUsuń
  24. super zestaw, wszystko mi się podoba! Możesz mi doradzić, czy kolaboracja z persunmall jest atrakcyjna, chodzi mi o jakość zamawianych rzeczy ( np tego właśnie szlaika? ) pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    www.blondeallaround.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za szczere wypowiedzi:) Komentarze, które przekroczyły poziom przyzwoitości i kultury, będą usuwane. Pozdrawiam serdecznie:))