2013/10/31

baggy leather pants

Uwielbiam skórzane spodnie! Do tej pory jednak nosiłam raczej dopasowane rurki, zwłaszcza z tego względu, że świetnie wysmuklają sylwetkę i co tu dużo mówić, pole manewru przy codziennych stylizacjach jest ogromne. Połączenie skóry i fasonu baggy to dla mnie nowość. Z góry wiadomo, że wielkiego szaleństwa tutaj nie będzie, bo spodnie same w sobie są konkretne, dlatego postawiłam na klasyczne dodatki-białą koszulę i czarne szpilki. Powstał miejski zestaw w lekko rockowym wydaniu.
  Jak Wam się podoba? :)


spodnie/pants CHOIES | koszula/shirt AUPIE  | kurtka/jacket bershka | czapka/beanie h&m | buty/shoes h&m

29 komentarzy:

  1. Sama bym się nie odważyła na taki model, ale na Tobie bardzo mi się podoba. Masz rewelacyjną figurę, to możesz na wiele sobie pozwolić.
    Ogólnie dobrze, że nie przekombinowałaś z resztą stroju, tak jest super. I bardzo podoba mi się kurtka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz! :))

    www.oliviaa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. R E W E L A C J A!!! Spodnie sa mega;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszula i kurteczka fantastyczne! Świetny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny zestaw, wszystko począwszy od czapki a skończywszy na butach mega ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na Tobie te spodnie wyglądają super, aż sama bym się skusila :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Coraz bardziej mam ochotę na takie spodnie!
    Wyglądasz pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cuudowne, bardzo dobrze zestawione spodnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wyglądasz w tych spodniach

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna torba <3 zdradzisz skąd? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Torebka jest ze sklepu etorebka.pl ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny zestaw. Zwlaszcza kurtka;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Mogłabyś powiedzieć ile ważysz?

    OdpowiedzUsuń
  14. piekna, piękna < 3 i jeszcze z mojego Lublina !

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna kurtka, podoba mi się jej fason i wzór. Rewelacyjnie wyglądasz :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  16. Spodnie rewelacyjne; proponowałbym tylko zamienić buty na czarne szpilki i założyć czarną skórzaną kurtkę.Ale tak czy siak-znakomicie ;-).

    OdpowiedzUsuń
  17. mega mi się podoba ten zestaw, w tych spodniach wyglądasz genialnie

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne są te spodnie, idealnie na Tobie leżą. a cała stylizacja genialna od A do Z. :))

    OdpowiedzUsuń
  19. I love your style!! Gorgeous bag and boots!! Like your jacket also :)

    http://diana.doubleweb.ro/come-along/

    OdpowiedzUsuń
  20. Rewelacyjna kurtka, nie wiem jak to się stało, że przeoczyłam ją w sklepie

    OdpowiedzUsuń
  21. You look amazing !!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za szczere wypowiedzi:) Komentarze, które przekroczyły poziom przyzwoitości i kultury, będą usuwane. Pozdrawiam serdecznie:))