2013/10/01

big warm cardigan

Witam Was Kochani! Jak mija Wam pierwszy dzień na uczelni? Ja już 3 dzień po przeprowadzce, a nadal tonę w stercie ubrań i innych bibelotów... Mam nadzieję, że do jutra się z tym uporam i będę miała więcej czasu na robienie zdjęć:)
Muszę przyznać, że mam absolutną słabość do swetrów! Zwłaszcza do takich obszernych, grubo tkanych. Dotąd najlepsze egzemplarze trafiały mi się w second-handach a większość z nich była w rozmiarze od 38 w górę, czyli jak dla mnie oversize. Niestety tym razem nie było mi to dane. Na szczęście długo nie musiałam szukać ideału, bo sklepy oferują nam przeróżne modele w rozmaitej kolorystyce. Ja postawiłam na uniwersalny-szary. Oczywiście specjalnie wzięłam rozmiar większy, żeby pełnił funkcję płaszcza w okresie przejściowym.
Dzisiaj zestawiłam go ze spodniami w burgundowym kolorze. Według mnie te dwa kolory świetnie do siebie pasują!



Image Hosted by ImageShack.us




 

sweter/cardigan pull&bear | spodnie/pants, buty/shoes, bluzka/blouse h&m | torebka/bag etorebka.pl | okulary/sunnies magiazakupow.pl


ZAPRASZAM na aukcje allegro TUTAJ


24 komentarze:

  1. Zestaw jest fenomenalny! Świetny sweter!

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. perfekcyjny zestaw! świetny ;D
    pozdrawiam i zapraszam do mnie *

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! prosto, ale ma w sobie to COŚ!! <3 jestem zauroczona!

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweter i spodnie idealnie sie dopełniają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zestaw. Śliczne spodnie i sweter. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. idealny kardigan <3
    świetny outfit!

    OdpowiedzUsuń
  7. taki prosty set a jak wpada w oko! super!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz. :) Też łączę szarość z burgundem! Mega połaczenie!

    OdpowiedzUsuń
  9. idealny look :)) kardigan buty spodnie WSZYSTKO ! genialne

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystko idealnie ze sobą połączyłaś :) sweterek i torebka piękne ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. spodnie i sweter są obłędne ! opór dobre !
    zapraszam na www.mytippitoes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie wyglądasz *.* ślicznieeee

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zestawienie. Spodnie idealnie leżą, do tego ten sweter.. cudo!

    OdpowiedzUsuń
  14. idealne polaczenie kolorow :)

    http://hipnature.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam outfity w takiej kolorystyce. Perfekcyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajna stylizacja, super spodnie, które w połączeniu z tym swetrem tworzą idealne zestawienie :) Ogólnie bardzo fajny styl, dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna stylizacja, spodnie w połączeniu z tym swetrem tworzą idealne zestawienie! Podoba mi się Twój styl, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ciekawe zestawienie ^^
    wygląda na wygodne i ciepłe:) z całości najbardziej chciałabym mieć w swojej szafie spodnie!!

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:) --> curls-and-waves.blogspot.com

    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny blog! wyglądasz pięknie!

    pozdrawiam Violet

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za szczere wypowiedzi:) Komentarze, które przekroczyły poziom przyzwoitości i kultury, będą usuwane. Pozdrawiam serdecznie:))