2013/10/26

insta mix

Kochani...
Zdałam sobie sprawę, że długo mnie tu nie było... Natłok obowiązków robi swoje:/ W zanadrzu mam przygotowane kilka folderów ze zdjęciami, a czasu żeby nad nimi posiedzieć BRAK. Mam nadzieję,że lada chwila wszystko się ustabilizuje i wkrótce powitam Was postem ze stylizacją. Póki co, mały instagramowy mix:)

Kisssss

Przy okazji zapraszam Was do śledzenia mnie na instagramie -->KLIK


H&M total look / autumn / my Lil' Babe / good criminal
choies tartan / mohito jumper / autumn in Olsztyn / vagabond grace
 pizza time / casual ootd / checked print / Olsztyn by night
heat beer / Lublin / new in / gina tricot dress

5 komentarzy:

  1. Szaliki są świetne, sama dziś zakupiłam kraciasty szal:) Bardzo fajny mix:)

    OdpowiedzUsuń
  2. I love that puffy sweater!! I want one, where is from?

    http://diana.doubleweb.ro/red-temptation/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za szczere wypowiedzi:) Komentarze, które przekroczyły poziom przyzwoitości i kultury, będą usuwane. Pozdrawiam serdecznie:))