2013/10/14

so romantic...


Ostatnie dni są kwintesencją jesieni-tym, na co czekałam calutki wrzesień! Piękne widoki inspirują mnie do tego stopnia, że niemalże każde pożółkłe drzewo i kupka liści wydają się być świetną scenerią do zdjęć. Większość moich codziennych stylizacji jest utrzymana w romantycznym stylu na pograniczu boho i vintage, przeważają grube szerokie swetry, kapelusze z szerokim rondem, szale i ciężkie botki. Dzisiejsza stylizacja w 100% oddaje klimat ostatnich dni...

Koniec gadania, zostawiam Was ze zdjęciami;*
Miłego Wieczoru!
 
 
 
___________________________________________________________________________________________
sukienka/dress gina tricot (second hand) | kardigan/cardigan pull&bear | botki/ankle boots vagabond grace sarenza | torebka/bag ZARA % | kapelusz/hat mango%




Romwe Pre-winter Must-Haves
Up to 40% off
Date: 10/15/2013--10/18/2013
And the flash sale:
http://www.romwe.com/manage_activity/Best-Sellers-Flash-Sale/

17 komentarzy:

  1. Świetnie!
    Zapraszam :)
    _______________________________
    antolka95.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mój styl, ale i tak bardzo ładnie :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie, cudownie, brak mi słów! Zdjęcia są bardzo klimatyczne, a Ty jak zwykle inspirujesz! Uwielbiam Cię :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Nieziemsko!
    Bardzo mi się podoba.
    Zdjęcia rewelacja!

    Zapraszam do mnie:)
    www.worldcharlotte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba, ten sweter jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakochalam sie w tym zestawie i w zdjeciach!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pasuje Ci taki styl:)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny kapelusz! cała stylizacja bardzo mi się podoba :)

    http://hipnature.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna sukienka i sweter, świetne połączenie, lubię takie!

    OdpowiedzUsuń
  11. JEJU zakochałam się w butach <3 !!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za szczere wypowiedzi:) Komentarze, które przekroczyły poziom przyzwoitości i kultury, będą usuwane. Pozdrawiam serdecznie:))