2013/10/28

chcked bomber jacket

Dzisiaj jest warstwowo, niezobowiązująco i wygodnie. A jeśli już o wygodzie mowa, to muszę przyznać, że naprawdę nie wiem dlaczego tak rzadko noszę legginsy. Kiedyś byłam ich totalną fanatyczką, a spodnie zakładałam tylko "od Święta". Teraz jest zupełnie odwrotnie, bo nie wyobrażam sobie życia bez idealnie skrojonych jeansów. Mimo to dobrze czasem powrócić do starych nawyków;)
Oczywiście do legginsów ZAWSZE ubieram dłuższe bluzki czy swetry. Dzisiaj jest jedno i drugie, a nawet trzecie - świetna kraciasta kurtka typu bomber, zdecydowanie najmocniejszy akcent stylizacji. Nie byłabym sobą gdybym do całości nie dodała kapelusza. Chyba powoli staje się to moim uzależnieniem... ;))












kurtka/jacket CHOIES | sweter/cardigan oysho | koszulka/t-shirt h&m divided | legginsy/leggings calzedonia | buty/shoes CHOIES | kapelusz/hat FRONTROWSHOP | torba/bag etorebka

Jeśli chcecie wziąć udział w konkursie na moim FANPAGE, ZAPRASZAM!!!
-> KLIK
______________________________________________________________


23 komentarze:

  1. bajecznie, patrząc na te fotki mam wrażenie, jakbyś była z innego świata, co tam miasto, co tam tłumy dookoła, Ty i Twoja stylizacja- nie z tego wymiaru! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Też czekam na tę kurteczkę, jest świetna :) Jaki wzięłaś jej rozmiar? PIĘKNIE CI W NIEJ <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Kasiu;) wzięłam M i jest troszkę za duża... niestety zostały źle podane wymiary na stronie

      Usuń
    2. Jak wróciłam do domu to czekała już na mnie. :) Ja mam S z persunmall, rozmiar jest dobry, ale myślałam, że będzie cieplejsza. ;)

      Usuń
    3. a mi się z kolei wydawało, że to będzie taka bluza cieniutka:D hehe

      Usuń
  3. śliczna kurteczka i kapelusik:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej śliczny blog!!!
    Bardzo mi się tutaj podoba!
    Obserwuję <3
    Bardzo mi zależy, żebyś zobaczyła mój bloga, bo uwielbiam twojego!!!!!
    http://kolorowa1233.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz!
    Całość idealnie ze sobą współgra i bardzo do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Bardzo mi się podoba :) Kurtka jest boooska:)

    OdpowiedzUsuń
  7. super stylówa! bardzo się wyróżniasz:):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Troszkę nie lubię wystających sweterków poza kurtki, ale za to torebka i kapelusz super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak wróciłam do domu to już na mnie czekała. Ja mam S z persunmall, ale myślałam, że będzie cieplejsza... :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak najbardziej mi się podoba :) Świetna kolorystyka!

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo spodobała mi się kurteczka! :))

    www.oliviaa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz rewelacyjnie w tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wyglądasz bardzo korzystnie ;) i masz piękne buty <3

    OdpowiedzUsuń
  15. rewelacyjną masz tą kurtkę! całość bardzo mi się podoba. a i pięknie Ci w kapeluszu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. A while ago, I never wore hats, now they are my love!! You look great!

    http://diana.doubleweb.ro/bag-shirt/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za szczere wypowiedzi:) Komentarze, które przekroczyły poziom przyzwoitości i kultury, będą usuwane. Pozdrawiam serdecznie:))