2013/11/27

black and white

Kto by pomyślał, że na pozór zwyczajny biało-czarny wzór zrobi tak wielką furrorę? Mowa tu o pepitce, jednym z najbardziej charakterystycznych printów w historii mody. Kojarzony ze słynną Coco Chanel, jest od lat wielką inspiracją dla projektantów.
 Kilka sezonów temu pojawił się w kolekcjach takich domów mody jak Dior, Moschino, Chanel, czy z awangardowej odsłonie u McQueena. W tym sezonie obecny w sylwetkach Michaela Korsa czy Gucci, a co za tym idzie również w sieciówkach.
Moja propozycja z wykorzystaniem tego wzoru to casualowe wydanie. Do wyrazistego płaszcza dobrałam jasne obcisłe jeansy i czarny sweter.  Nie mogło też zabraknąć moich nowych botków na koturnie, które totalnie skradły moje serce!
 
___
płaszcz sheinside
spodnie chicnova
buty mohito
sweter h&m second hand
czapka h&m
torebka etorebka.pl
___

Kochani! w związku ze zbliżającymi się Świętami, w Romwe rusza WYPRZEDAŻ:)

do -75%
11/26/2013 -11/30/2013

TUTAJ

28 komentarzy:

  1. ależ świetnie Ci w tym makijażu!!! zwłaszcza w tym kolorze szminki! a buty najlepsze

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieknie wygladasz ;) Ale ja wolałabym te botki trochę krótsze, może można je wywinąć? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, one nie są wywijane, ale w sumie mi odpowiada taka długość:)

      Usuń
  3. płaszcz kusi mnie coraz bardziej i te buty <3

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam ten wzór od zawsze ! Mega płaszcz i świetne buty <3 !

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie kochana! Płaszczyk jest przecudowny <3 Cudowny set!! Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. pepitka w takim zestawieniu wygląda bardzo ciekawie - nie klasycznie a bardziej na luzie. super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakochałam sie w Twoim butach! Przecudowne, prześliczne, mega niespotykane. Achhhh cuuuuuudooo! :*
    Dzięki za odwiedziny i oczywiście zapraszam częściej !! :) Oberwuję!

    OdpowiedzUsuń
  8. Doskonały wzór na płaszczu! <3
    Kiss ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się ta prostota :) Wzór na płaszczu robi całą robotę :) A dodatkowo prześliczna jesteś ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. prześwietna stylizacja, uwielbiam te buty;) !!

    OdpowiedzUsuń
  11. LUBIĘ TWÓJ STYL <3

    OdpowiedzUsuń
  12. CUDO STYLIZACJA!!!!!!! <3 płaszcz mega!
    obserwuję i zachęcam do tego samego :-)

    podobny burgrundowy sweter, który mam w poście mam na sprzedanie, jest nowy, u mnie na fejsie jest info:
    https://www.facebook.com/DEEBSON :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Płaszczyk i buty super! Piękna całość...

    http://nieotym.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Płaszcz ciekawy i oryginalny, pasuje Ci. Rzuca się w oczy, to na pewno :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny płaszcz<3
    www.berries-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Super look. Bardzo mi się podoba przejrzystość bloga oraz przesliczny nagłówek na powitanie :) Oczywiscie obserwuje, pozdrawiam ciepło! :))

    OdpowiedzUsuń
  17. piękny płaszczyk! wyglądasz ślicznie:)
    chciałam Cię zaprosić na rozdanie u mnie na blogu:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/2013/11/giveaway-cupon-code-to-share-30-off.html

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny płaszcz!!!! pozdrawiam:*)

    OdpowiedzUsuń
  19. Płaszcz jest świetny, cała stylizacja na plus!

    OdpowiedzUsuń
  20. znowu genialnie ! :) piękne zdjęcia, fantastyczna stylizacja! sama chętnie wskoczyłabym w cały ten zestaw !
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Idealna stylizacja! Od dawna szukam tych bucików więc jutro lecę do MOHITO po nie. Wyglądasz naprawdę super takie połączenia to strzał w dziesiątkę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Ah pepitkę kocham nad życie, jestem w zahwycie! Buty tez przekozackie!
    Buziaki!
    http://pandamone.blogspot.com/2013/11/inspector-gadget.html

    OdpowiedzUsuń
  23. rewelacyjne zestawienie!

    A botki... nie dziwię się, że skradły Twoje serce ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. genialny zestaw, płaszczyk jest boski :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za szczere wypowiedzi:) Komentarze, które przekroczyły poziom przyzwoitości i kultury, będą usuwane. Pozdrawiam serdecznie:))