2013/11/20

PINK COCOON COAT

Moda na pastelowe płaszcze trwa już od kilku sezonów, ale obecnie przeżywa największy rozkwit. Wśród dużej palety kolorów, to pudrowy róż cieszy się największym powodzeniem. Mnie ten trend urzekł do tego stopnia, że postanowiłam odłożyć na bok ulubiony szary płaszcz i przyodziać jaśniejsze barwy;)
Muszę przyznać, że inspiracją do stworzenia dzisiejszego zestawu niewątpliwie stał się pokaz kolekcji Celine jesień-zima 2013/14, a mianowicie połączenie szarości z różem. Marka kolejny raz udowadnia, że najprostsze rozwiązania są najlepsze. W moim wydaniu jest mniej elegancko niż na wybiegu, bo zamiast sukienki założyłam boyfriendy z łatami i szary golf. Przy fasonie oversize bardzo łatwo jest zgubić proporcje, dlatego obowiązkowo dla wysmuklenia sylwetki pojawiły się botki na szpilce.

 
___
płaszcz/coat FRONTROWSHOP xs 
 spodnie/pants TALLY WEIJL 
 golf/turtleneck gina tricot (second hand)  
  buty/shoes h&m 
 torebka/bag etorebka.pl  
 pierścionki/rings h&m  
 bransoletka/bracelet APART
___

 +aukcje allegro TUTAJ

28 komentarzy:

  1. Jaram się! Uwielbiam połączenie pudrowego różu i szarości! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. totalnie moje klimaty! bosko! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zachwycił mnie kolor płaszcza! Pudrowy róż na jesień? jak widać można! :) Zresztą nie tylko płaszcz bo i cała reszta jest super

    OdpowiedzUsuń
  4. ten płaszcz w ogóle nie pasuje do reszty, wygląda śmiesznie i pogrubia Cię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za opinię. Niestety ja jestem innego zdania, zresztą nie zawsze muszę wyglądać szczupło;)

      Usuń
  5. Ciekawa stylizacja, podoba mi się jak w niej wyglądasz, choć sama zapewne nie włożyłabym takiego płaszcza - wolę bardziej klasyczne kroje :) Połączenie szarości z pudrowym różem jak najbardziej na tak !

    OdpowiedzUsuń
  6. cudownie :))) co to za lakier do paznokci? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. płaszcz wymiata!!!!
    całość LOVE!!!
    wyglądasz pięknie!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. wgladasz SUPER !
    płaszcz jest sliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No płaszcz "robi" stylizacje, jest uroczy <3

    OdpowiedzUsuń
  10. aaaale cudo!!!!!!!! wyglądasz bajecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. To jest TO co lubię :) Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  12. po raz kolejny mnie zachwycasz ! pieknie ! na płaszcz choruję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowny płaszcz,swietny kroj!pieknie wygladasz:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super i do tego na mojej miejscówce :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczny płaszcz!! mnie też uwiodły pokazy celine i pastelowe płaszcze na zimę.. też szukałam idealnego w rózu, ale nie znalazłam.. więc ufarbowałam sobie sama :)) efekty dziś własnie po raz pierwszy wrzuciłam na bloga :))) zapraszam, choć nigdy w komentarzach na bloga nie zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej !
    Masz bardzo ciekawy blog. Chciałam Cie zaprosić na mój blog. Jeśli tylko chcesz możemy dodać się do obserwowanych. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak dla mnie to ten płaszcz wygląda, jakby przywiozła go sobie 30 lat temu z podróży do JuEsEj jakaś babcia, a Ty go przypadkiem wyszperałaś w szafie, wywietrzyłaś z naftaliny i udajesz, że jest ładnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę Cię rozczarować, nie udaję, a podoba mi się. Każdy ma swój gust;)

      Usuń
  18. genialna stylizacja! naprawdę zachwycająca :)!

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolor płaszcza PRZEPIĘKNY! Uwielbiam połączenie pudrowego różu z szarością :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne spodnie. Muszę zajrzeć do TW bo zazwyczaj jakoś omijam. Kupiłaś je niedawno, czy to stary nabytek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też z reguły omijam ten sklep, weszłam tam z ciekawości, chyba pierwszy raz od dwóch lat i akurat trafiłam na wyprzedaż wszystkich spodni:) i wyszłam z dwoma parami Boyfriendów:) Poszukaj, powinny jeszcze być:) tylko rozmiarówka dziwna, bo ja te mam 32 ;)

      Usuń

Dziękuję za szczere wypowiedzi:) Komentarze, które przekroczyły poziom przyzwoitości i kultury, będą usuwane. Pozdrawiam serdecznie:))