2013/11/30

**WISHLIST**

Oto moja mikołajkowo-świąteczno-urodzinowa(3 stycznia) lista "życzeń"... hehe, tak serio to zebrałam w kolaż kilka elementów, które chętnie bym przygarnęła (szczerze mówiąc, to cieszyłabym się nawet z jednego z nich;) ).
Myślę, że nie zdziwi Was ani pudrowy róż, ani kratka czy skóra, ale na ten moment tylko takie rzeczy przykuwają moją uwagę..

futerko sheinside / golf zara / zegarek diesel / kapelusz parfois / sweter w kratę sheinside / torebka zara 
/ spódnica krata sheinside / buty choies / spódnica skóra mango / perfumy VIKTOR and ROLF flowerbomb / torebka zara

8 komentarzy:

  1. Mogę się pod tą listą również podpisać kochana! Piękne rzeczy :) Życzę Ci w takim razie przynajmniej po jednej z tych rzeczy na każdą ze zbliżających się okazji :*

    OdpowiedzUsuń
  2. ja chce kapleusz z twojwj listy

    zapraszam http://sotheemily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. futerko, sweter i perfumy - idealne! :)
    super post :*

    Dots & Laces

    OdpowiedzUsuń
  4. chciałąbym mieć doslownie wszystko:D

    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/11/waitingfor-winter.html

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne rzeczy! perfumy flowerbomb są cudowne, pięknie pachną, ale chyba nie są dla mnie. Zawsze jak próbuję ich w perfumerii, to potem okropnie boli mnie głowa. :((

    skąd masz kochana lakier użyty do postu z różowym płaszczem, co to za firma lakieru?

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne rzeczy

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ach cudeńka! szczególnie ten sweter w kratę i futerko! super!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za szczere wypowiedzi:) Komentarze, które przekroczyły poziom przyzwoitości i kultury, będą usuwane. Pozdrawiam serdecznie:))