2013/12/14

just GO

Dzisiaj zabieram Was na spacer po Centrum Olsztyna. Mimo, że nie jest to typowy turystyczny przewodnik, ze zdjęciami i opisami zabytków, bo w kadrze jestem Ja, a miasto raczej w tle. Miasto, które coraz bardziej mnie zaskakuje. Mieszkam tu zaledwie 3 lata, a dopiero teraz odkrywam jego uroki (w dużej mierze przez pryzmat blogowania ). Piękna starówka i klimatyczne uliczki naprawdę urzekają. Oczywiście Lublin będzie dla mnie zawsze na 1 miejscu w rankingu, ale Olsztyn ma w sobie to "coś"...magiczne miejsce.
 ________

Moja dzisiejsza stylówka? taka właśnie do biegania po mieście. Jeansy Acne-lumpeksowa perełka, szarości w postaci płaszcza, swetra z angory i czapki. Ma być wygodnie więc płaskie buty z ćwiekami. Zwieńczeniem i akcentem jest czerwony szalik w kratkę. I tak czuję się najlepiej-nieprzekombinowanie:)













zdjęcia Iza
 _____
płaszcz  choies / spodnie acne lumpeks / buty czasnabuty / sweter, szalik h&m / czapka camaieu /  torebka etorebka.pl / pierścionek h&m

27 komentarzy:

  1. cudowne zdjęcia ;) genialny kolor szminki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylóweczka - super :) Bardzo podoba mi się ten szaliczek :) Obserwuję!
    Pozdrawiam ciepło, Gosia

    http://gosiabaszak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten szalik świetnie rozświetla całość :) Zestaw prosty, ale takie są najlepsze! :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://swiatcharlotty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. płaszcz jest boski :) masz super styl :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I like that! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie :) Całość jak najbardziej w moim stylu

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz rewelacyjnie, bardzo mi się podoba. Lubię takie zestawy

    zapraszam do siebie

    www.daariaaa.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny zestaw. Ślicznie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne zdjęcia
    szalik idealnie pasuje

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Możesz powiedzieć jaki masz rozmiar tych butów? to typowa rozmiarówka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak najbardziej typowa:) mam swój, 38;)

      Usuń
  11. haha! mieszkam niedaleko Olsztyna i właśnie dzisiaj byłam na zakupach w Alfie ;) Możliwe że się spotkałyśmy ;)
    super outfit! ;*

    Dots & Laces

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny płaszczyk kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Całość idealnie ze sobą współgra :)
    Prezentujesz się cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szalik i czerwone usta - to jest to! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo przyjemny zestaw :*

    OdpowiedzUsuń
  16. wow nawet nie wiedziałam, że mieszkamy w tym samym mieście ;)
    świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. obserwuję, masz gust i to "coś", zmysł,,,,,pozdro :)

    OdpowiedzUsuń
  18. obserwuję,,,,zmysł, smak i to "coś"
    pozdrawiam Ula

    OdpowiedzUsuń
  19. kocham te zdjęcia! kocham Twój styl! jesteś boska <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za szczere wypowiedzi:) Komentarze, które przekroczyły poziom przyzwoitości i kultury, będą usuwane. Pozdrawiam serdecznie:))