2013/12/09

powder pink coat vol. II

Ciężkie życie blogerki zimą. Wszelkie nieprzyjemne zjawiska pogodowe, akurat podczas robienia zdjęć najbardziej dają się we znaki, a na domowe fotki jakoś nie mam ochoty(chyba, że będzie -20).
Najchętniej zapadłabym w zimowy sen i obudziła się dopiero w marcu, ale nie mogę myśleć tylko o sobie. Lila by mi nie darowała. Przecież zima to idealna pora na ulepienie bałwana czy pojeżdżenie na sankach:) 
Co do stylizacji to... miało być elegancko, bo są botki na koturnie, spódnica no i słodki pudrowy róż. Niby wszystko ok, ale gruba czapa prosto z działu dziecięcego lekko zbija z tropu. Szczerze mówiąc, gdyby nie ona, po 10 minutach wiatr chyba urwałby mi głowę;)

Zostawiam Was ze zdjęciami i życzę miłego i CIEPŁEGO tygodnia:)

________









________
płaszcz choies / sweter persunmall / buty,spódnica mohito / czapka h&m kids / torba mango outlet


ZAPRASZAM na allegro 



____________________________
Super slim price flash sale!  Only 7 days!
The winter holiday must-haves collection!  $9.99 up!
Comment under the product, and get a chance to win a free one.
Already started! Don’t miss, girls!


And there’s also The 4th Anniversary Celebration Week 2

25 komentarzy:

  1. Pudrowy róż jest niesamowity! Rewelacyjnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  2. musze znaleźć taki płaszcz pasuje chyba każdej dziewczynie i blondynce i brunetce :) ten kolor jest i uroczy i ma klasę :) zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Boska czapka, właśnie szukałam takiej krótszej,bo mam dość małą głowę i wszystkie mi "wiszą". Nie wpadłam na to, żeby patrzeć w dziale dziecięcym ;) Zestaw bardzo mi sie podoba, świetna kolorystyka !

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeeej, ten płaszcz jest cudny!:) Świetna stylizacja!
    PS. Nawet bardzo ciężkie, na samą myśl o zdjęciach robi mi się zimno;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się wszystko <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale dżaga! :D A płaszcz jest cudowny, muszę się za nim rozejrzeć :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowny płaszcz :)
    http://lula-and-her-lullaby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj tak, obecna pogoda zdecydowanie nie sprzyja blogowaniu.
    Następnym razem również muszę przyodziać czapę, bo moje dzisiejsze zdjęcia nie nadają się do posta.

    Ps. Zestaw idealny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny jest ten Twój płaszcz. A w czapeczce wyglądasz prześlicznie. A botki to moje marzenie. :P Widziałam je na stronce, i mam nadzieję, że jak będę w PL za 2 tygodnie to jeszcze je znajdę w sklepie ;))))

    OdpowiedzUsuń
  10. genialny zestaw, wyglądasz rewelacyjnie! Bardzo mi się podoba! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Płaszcz jest bardzo ładny, tylko nie rozumiem fascynacji a propos tych butów. Ale to tylko jeden mały szczególik :)
    Obserwuję!
    http://gosiabaszak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jednemu się podobają, innemu nie:) rzecz gustu:)

      Usuń
  12. Świetnie pasuje do Twojej urody ten pudrowy róż, cały zestaw bardzo ładny :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie wyglądasz :)
    pozdrawiam
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. REWELACJA!! super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  15. Great look, love the little hat and boots.
    http://www.handbagmadness.com

    OdpowiedzUsuń
  16. OMG. You are really sweet in this color. I like your hat so much! Cheap mermaid wedding dresses

    OdpowiedzUsuń
  17. Sweet! I like the hat very much!

    OdpowiedzUsuń
  18. Tez miałam kupować te boty ale w moim rozm był źle zszyty koturn..szkoda bo są świetne!!
    A Ty wyglądasz genialnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. super stylizacja! idealnie połączone kolory i faktury:) mogłabyś napisać prosze jaki masz rozmiar tego płaszcza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję;) mam rozmiar S, a polecam bo płaszcz jest cieplutki!

      Usuń

Dziękuję za szczere wypowiedzi:) Komentarze, które przekroczyły poziom przyzwoitości i kultury, będą usuwane. Pozdrawiam serdecznie:))