2013/12/20

Until the train will leave...

Uwielbiam klimatyczne i niestandardowe miejsca do robienia zdjęć. Miasto, jego zakamarki, niekoniecznie piękne i wymuskane. Najfajniejsze kadry kryją się zazwyczaj między starymi uliczkami i budynkami. Tak jest tutaj- na Zatorzu, jednej z najstarszych dzielnic Olsztyna. Stare kamienice i blokowiska, targowiska, tory, kursujące pociągi i tłumy przechodniów, ciągle w biegu- jednym słowem totalny eklektyzm. Miejsce tak prawdziwe, naturalne, inspirujące. Za dnia tętni życiem , a w nocy skrywa największe tajemnice...

Moja stylizacja trochę wpisuje się w tutejszy klimat. Jest ciężka, zadziorna i trochę w męskim stylu. Poszarpane dżinsy boyfriendy grają pierwsze skrzypce na tle czarnych dodatków. Wydawałoby się, że tego typu spodnie można nosić jedynie do krótkich kurtek. Nic bardziej mylnego, bo dzięki temu, że płaszcz ma mocno zaakcentowaną górę, proporcje są zachowane.
____

















fot. izu_art
____
płaszcz Romwe / spodnie Tally Weijl / sweter persunmall / czapka h&m / buty vagabond / torba parfois

25 komentarzy:

  1. Wow świetne zdjęcia! A torebka jest cudowna, chcę ja!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zestaw wygląda rewelacyjnie, prosto, ale efektownie !

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się połączenie takich spodni i tego płaszcza;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja super! A fotograf sie spisał;) super foty

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie zrobione foty + super stylizacja :) Podoba mi się!

    http://gosiabaszak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. miazga zdjęcia;) i spodnie wymiatają! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szukam takich spodni już drugi rok. I ciągle nie znalazłam takich, które by mnie zadowoliły.... Fajny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super look
    bardzo podobają mi się Twoje spodnie

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie odwiedzasz sh w Olsztynie? Możesz podać kilka adresów ponieważ mieszkam tu od jakiegoś czasu ale niestety nie wiem gdzie ich szukać...

    Pozdrawiam,
    Natalie.

    OdpowiedzUsuń
  10. idealnie, piękne miejsce <3

    OdpowiedzUsuń
  11. fotograf powinien jeszcze dużo ćwiczyć, kiepska edycja (wybór zdjeć !); stylizacja modelki mocno kiczowata, a tekst wprowadzajacy to już całkowita żenada!
    sorry!

    OdpowiedzUsuń
  12. Drogi Anonimie. Nie wchodź, nie oglądaj, nie komentuj.. nikt Cie nie zmusza. Poza tym blogów jest mnóstwo, znajdziesz coś dla siebie;) Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  13. super zestaw, wszystko mi się podoba, uwielbiam takie spodnie :) Możesz mi doradzić, czy kolaboracja z persunmall jest atrakcyjna, chodzi mi o jakość zamawianych rzeczy ( np tego właśnie swetra? ) pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    www.blondeallaround.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że jestem nawet zadowolona z jakości ubrań:) Wiadomo nie jest to wysoka półka, ale jak na takie ceny-jest OK:) także polecam

      Usuń
  14. Świetna stylówa! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wyglądasz. :D Super torebka.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny płaszczyk , idealne połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Amazing look!

    http://www.juicyguile.com

    :)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo fajny zestaw :) masz świetnego bloga, obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za szczere wypowiedzi:) Komentarze, które przekroczyły poziom przyzwoitości i kultury, będą usuwane. Pozdrawiam serdecznie:))