2014/01/21

bang bang, gorilla!


Bohaterem dzisiejszego wpisu jest futro. Co prawda dość ekstrawaganckie( bo trochę przypomina goryla) ale za to bardzo ciepłe! Tego typu nakrycia są świetną alternatywą dla wszechobecnych płaszczyków czy kurtek puchowych. I wbrew pozorom bardzo uniwersalną opcją, bo można zestawiać je zarówno ze spodniami na sportowo czy spódnicą w eleganckiej wersji.
 Znalezienie dla mnie idealnego futerka było sporym wyzwaniem, a kiedy wreszcie dostałam w ręce to upragnione, okazało się że jest na mnie sporo za duże. Męczyłam się cały wieczór, zwężając je na maszynie do szycia. Na szczęście się udało. Jeszcze tylko muszę doszyć suwak i mianuję je moim ulubieńcem wszechczasów!:)















futerko tutaj/ spodnie new yorker / buty h&m / czapka tally weijl / torebka etorebka.pl

39 komentarzy:

  1. Goryl ale jaki fajny :) piekna całość!

    OdpowiedzUsuń
  2. Co nie założysz świetnie wyglądasz, szacun!

    OdpowiedzUsuń
  3. genialne zdjęcia! futerko jest genialne, tak samo jak piękne buty <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny z Ciebie goryl ;)) Świetna stylówa jak zwykle :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne futerko :) a te jeansy świetnie z nim wyglądają :)
    Pozdrawiam, http://swiatcharlotty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie, uwielbiam tą Twoją torebkę!

    OdpowiedzUsuń
  7. po prostu pięknie! :) Masz niesamowite oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wersja luźna na 6! ;) a teraz czekam na wersję elegancka ze spódnica

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie, jaki to rozmiar futerka? :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam M. Ale zwężałam i jest teraz Ską;)

      Usuń
  10. futerko cudne, ale ja jestem nieobiektywna, bo wszystko, co futerkowe bardzo, bardzo lubię;-)
    W ogóle nie wyglądasz na zziębniętą, Ja podczas zdjęć na mrozie jestem sina-blada-popielata. No i co tam zimno, dziury w spodniach żądzą. Super.

    www.co-mam-w-szafie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na co dzień jestem troszkę bardziej rumiana:) A zresztą jestem dobrze zahartowana już. Zresztą atmosfera podczas robienia zdjęć mnie również rozgrzewa;)

      Usuń
    2. ha! wiem, o czym mówisz;-))

      Usuń
  11. zapomniałam! mam pytanie techniczne. Piszesz, że zwężałaś futerko na maszynie. Jaką masz maszynę? Ja muszę wszyć kamizelę z futerka i zastanawiam się, czy moja singierka utarga taką grubą i kłopotliwą tkaninę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też mam Singera, kilkuletniego już bo odziedziczyłam go po Babci, ale "chodzi jak żyleta":) szyj na lewej stronie;) ogólnie tego typu materiały są ciężkie w obróbce;/

      Usuń
    2. spróbuję, choć ja mam z tych nowszych i się boję. Spróbuję ręcznie.

      Usuń
  12. You look amazing girl!! This outfit is awesome!! Love it!!

    Greetings from Fashionbyladym.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo pasują Ci takie ciemne brwi i ten makijaż:)
    mnie też bardzo wpadł w oko kolor czapki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję;) niestety makijażu nie do końca widać na tych zdjęciach, a był zdecydowanie mocniejszy:)

      Usuń
  14. Świetne futerko :) Możesz polecić jakieś fajne sh w olsztynie? Mieszkam tu od kilku miesięcy i nie wiem, które warto odwiedzić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh, sama nie znam wielu, ale mogę Ci polecić jeden na ul. Janowicza, obok Lidla;) Taki duży:) W Centrum Handlowym H&B na Jarotach też są fajne dwa, jeden na parterze, drugi na górze, tylko najlepiej jest chodzić w dni dostawy (poniedziałek) :)

      Usuń
  15. futro jest mega ale spodnie też niczego spobie ;) piękne masz oczy !

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne futerko!! <3 Szukam czegoś podobnego, ale bez rękawów.
    Kiss ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ladnie ci w takiej stylizacji! obserwuje i pozdrawiam Ilona
    http://www.ilonazakrzewska.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  18. W modzie warto ryzykować, Ty to udowodniłaś, super stylizacja !
    powodzenia w blogowaniu http://etiennette-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. zestaw cud-miód!

    http://whateverubelieve.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. O ja cieeeeeee, genialnie! te futerko jest cudne! chyba sprawię sobie podobne :)

    http://deebson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny futrzak:) bardzo ładne zdjęcia i ciekawy blog:)
    www.pearismysize.blogspot.no

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za szczere wypowiedzi:) Komentarze, które przekroczyły poziom przyzwoitości i kultury, będą usuwane. Pozdrawiam serdecznie:))