2014/01/03

happy birthday to me! ;)

W dzisiejszej stylizacji postawiłam na elegancję i kobiecość. Mimo, że nie często można spotkać mnie w takim wydaniu, to jak każda kobieta lubię się czasem "wystroić";) Zwłaszcza jeśli jest ku temu okazja. A dzisiejsza wydaje się być dobrą, bo kończę 24 lata. Może będę nieskromna, ale wcale nie czuję się tak staro;) W każdym razie liczę na to, że wszystkie piękne marzenia, jakie otrzymałam szybko się spełnią;)
Buziaki Kochani!



płaszcz choies / bluzka zara (stara kolekcja) / spodenki, torba zara (obecna kolekcja)  / botki h&m / kapelusz stradivarius

24 komentarze:


  1. Cześć, zapraszam na moją stronę modową improwizuje.pl gdzie można dodać swoje stylizacje.

    Pozdrawiam Daniel

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie, stylowo, kobieco, elegancko! Super stylizacja! I oczywiście wszystkiego najlepszego!! :*:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzę o płaszczyku w szarym kolorze, Twój jest idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze raz wszystkiego naj ;*:*:) Wyglądasz cudnie :)

    Mam prośbę, podałabyś jaki to model butów, firmy Vagabond? http://www.malynstyle.blogspot.com/2013/12/tartan-dress.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  5. IDEALNIE! cholernie mi się podoba! I Najlepsze życzenia urodzinowe, staro to się poczujesz z 10 lat - wiem z doświadczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. miłości :)
    uwielbiam stylizacje z kapeluszami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepszego;) ah ten plaszcz chodzi za.mną

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam, jest bardzo uniwersalny;))

      Usuń
  8. świetna stylizacja, wyglądasz pięknie :) też mam 24 lata i nie czuje się staro :D tylko jakbym miała ciągle 18 :D hehe
    wszystkiego najlepszego ! :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Sto lat :) Nadal wyglądasz super!

    OdpowiedzUsuń
  10. I love this look, you're so perfect ! :) <3

    By the way, would you like to follow each other ?
    To explain, I'm quite a new blogger, a little sheep who fled his flock to create his own style, and share it all around !
    So, take a look to my blog, follow me if you like on any social platform you want and let me know, I follow you right back :) <3
    http://nuagedemoutons.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajnie wyglądasz
    piękna bluzka

    i sto lat :)

    pozdrawiam serdecznie
    MArcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  12. całość bardzo mi się podoba ;) Pomimo tego, że Twoje urodzinki były kilka dni temu to i tak życzę Ci wszystkiego dobrego! :*

    Pozdrawiam po sąsiedzku :D

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny zestaw :)
    bluzeczka bardzo mi się podoba, chyba muszę sobie w końcu fundnąć coś z baskinką :)

    dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjnie wyglądasz!
    pozdrawiam i w wolnym czasie zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wyglądasz! :)
    Spóźnione ale szczere wszystkiego najlepszego! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przyłączam się do życzeń. 100 lat dla pięknej pani!! ;-)
    Jestem u Ciebie pierwszy raz i cieszę się, że Cię znalazłam.
    Co do looku, podoba mi się wszystko, szczególnie kapelusz - mam bzika na punkcie nakryć głowy. No ale wszystko to nic przy torbie, super jest.

    Zaprasza do mnie, może kiedyś mnie odwiedzisz co-mam-w-szafie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za szczere wypowiedzi:) Komentarze, które przekroczyły poziom przyzwoitości i kultury, będą usuwane. Pozdrawiam serdecznie:))