2014/02/23

________________________________________

Sam Smith- Nirvana

To chyba była najdłuższa "blogowa" przerwa do tej pory, ale już jestem, żyję i mam się całkiem dobrze. Trochę zawirowań w moim życiu, nieplanowanych zwrotów akcji, ale czuję się znacznie silniejsza. Wiosna to dobry moment na to, żeby poukładać sobie pewne życiowe sprawy i zacząć od nowa...

I Wam też życzę samych pogodnych chwil:)
 


płaszcz choies / sweter persunmall / spódnica persunmall / buty supermoda24 / kapelusz mango 

21 komentarzy:

  1. Jak dla mnie wygladasz rewelacyjnie ;) Uwielbiam kapelusze !

    OdpowiedzUsuń
  2. wróciłaś do nas ze świetnym zestawem <3
    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. ŚWIETNY ZESTAW, KAPELUSZ I SPODNICZKA SA CUDNE, O TORBIE JUŻ NIE BĘDĘ WSPOMINAĆ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweter cudo ! Zestaw pięknie wygląda na Tobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna stylizacja! Wszystko mi się tu podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. torebka jest piękna :) uwielbiam szare ubrania

    OdpowiedzUsuń
  7. I ważne, zeby zacząć układać w dobrym stylu! Więc trzymaj tak dalej :)

    A sama spódnica - czad :>

    OdpowiedzUsuń
  8. przyciemniłaś włosy ?:) a tak mi sie te wcześniejsze podobaly :) ale te tez ok :) stylizacja super, dobrze że wróciłaś :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie poprzednie był troszkę zbyt żółte, więc przyciemniłam. Ale to i tak nie jest efekt końcowy, który chcę mieć;)

      Usuń
  9. Idealny zestaw, wszystko mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacja! Idealny zestaw, wyglądasz prześlicznie:)
    Pozdrawiam:)
    www.worldcharlotte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie wyglądasz :))

    ja już o śniegu zapomniałam :)

    www.alicefashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. tajemnicza jesteś. Mam nadzieję, że kłopoty za Tobą. A wyglądasz świetnie. Te buty ciekawe. No i kapelusz...

    OdpowiedzUsuń
  13. Wróciłaś z na prawdę świetnym outfitem! :D mega!!!

    http://deebson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja! Super to wszystko razem wygląda! A Ty masz przepiękny uśmiech! :)
    Zmiany są potrzebne, choć często trudno się na nie zdecydować. Powodzenia i wszystkiego dobrego w tym "zaczynaniu od nowa" :)

    OdpowiedzUsuń
  16. hej, kiedy jakiś nowy post ?:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo piękna spódniczka, a cała stylizacja również super :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za szczere wypowiedzi:) Komentarze, które przekroczyły poziom przyzwoitości i kultury, będą usuwane. Pozdrawiam serdecznie:))