2014/02/02

WARM GREY FUR

Już samo wspomnienie o tym, jakie warunki panowały podczas robienia zdjęć przyprawia mnie o dreszcze.  -12 i przeszywający wiatr-przysięgam, nigdy więcej!. "Sesja" była dość spontaniczna i na szczęście trwała 15 tylko minut, ale pewnie gdyby nie to futerko, zamarzłabym na sopel. Owe futro to pierwsza rzecz, która jest super-grzejąca a zarazem ładna. Środek jest wyściełany misiem, więc idealnie sprawdzi się w najbliższym czasie. Polecam wszystkim zmarźluchom i życzę DUŻO ciepła! Ja póki co, wolę przeczekać te mrozy owinięta w koc i popijać gorącą herbatę:)
kisss



 
futro romwe / buty tutaj / spodnie zara / sweter bershka % / czapka h&m / torebka etorebka.pl / rękawiczki no name

Romwe Spring Festival Sale
2/4/2014 ---2/11/2014


27 komentarzy:

  1. ale piękne futerko :) wszystko piękne i super dobrane :) bardzo mi sie podoba :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię takie zestawy, pięknu futro i buty:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz rewelacyjnie! Uwielbiam Twoje zdjęcia. Miejmy nadzieję, że wiosna szybko do nas przyjdzie bo taka pogoda nie sprzyja blogowaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie <3 bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się Twoje buty;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Coraz bardziej zaczynam się przekonywac do futerek ;) Super, że ubralas te czapkę :*

    OdpowiedzUsuń
  7. futerko cudowne! naprawdę ślicznie wyglądasz :)

    http://luxurypauline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. futerko jest cudne a połączenie go z niebieską czapką - rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny look:) płaszczyk i botki mnie zauroczyły ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz przepięknie!

    Mnie ostatnia pogoda strasznie wytrąca z rytmu blogowania. Podziwiam za wytrwałość!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudownie <3 ten futrzak to coś dla mnie, zawsze jest mi zimno :D czapa mega, fajnie ożywia całość!:))

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne zdjęcia! a Ty wyglądasz olśniewająco! super! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super stylizacja! To futerko jest szałowe!!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny blog :)
    może obserwujemy :)?
    http://dstreet-pl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. przepięknie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wyglądasz świetnie! wszystko idealnie pasuje i Ty jaka śliczna jesteś! :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo fajnie wyglądasz. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. idealnie!! :))

    Obserwuję!! :))
    http://justemois.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam te buty. Sama takie noszę i są one jedne z najwygodniejszych jakie miałam

    OdpowiedzUsuń
  20. Jezu! Jesteś przepiękna :)) Muszę się spytać bo nęci mnie te pytanie już długo. Czy zdjęcia są robione w Olsztynie? hah bo coś znajome miejsca.
    Masz naprawdę fantastyczny blog i ciekawą treść :))

    Zapraszam do mnie:
    http://maryannfashionn.blogspot.com/
    Buziaki ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za szczere wypowiedzi:) Komentarze, które przekroczyły poziom przyzwoitości i kultury, będą usuwane. Pozdrawiam serdecznie:))