2014/03/16

TARTAN COAT

Route 94 - My Love ft. Jess Glynne                          


Nie będę się użalać nad tym jaka to jestem niesystematyczna i narzekać na brak czasu i mnóstwo obowiązków. Powiem tylko tyle, że mam nadzieję na znaczną poprawę obecnego stanu i wiosenny powiew świeżości na blogu. I w sumie wszelkie znaki na niebie i ziemi wskazują na to, że wiosna już nadchodzi i będzie piękna, NIE MOGĘ SIĘ DOCZEKAĆ!
W dzisiejszym zestawie najbardziej charakterystycznym elementem jest płaszcz w kratę. Dzięki trochę męskiemu fasonowi jest bardzo uniwersalny, więc sprawdzi się w wielu kombinacjach. Tym razem wybrałam opcję elegancką-ze szpilkami, ale w wersji ze sportowym obuwiem również wygląda świetnie i na pewno wkrótce w takiej się zaprezentuję :)

płaszcz choies / spodnie h&m / golf stradivarius / buty zara / torebka etorebka.pl

26 komentarzy:

  1. Twoje buty, Twoje spodnie! Bardzo mi się podobają;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie wyglądasz! Szczególnie urzekły mnie czarno-białe zdjęcia, które przypominają sesję w Vogue ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wygladasz! Plaszcz bardzo mi sie podoba, a polaczenie boyfriendow ze szpilkami uwielbiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. ale się zgrałyśmy dzisiaj z tym płaszczem :* :)

    rewelacja! ze szpilkami prezentuje się cudownie, mi jest okropnie zimno jeszcze na takie gołe nogi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <3 dokładnie Kasieńko, zgrałyśmy się świetnie!:) a zdjęcia były robione kilka dni temu, załapałam się na cieplejszą pogodę;)

      Usuń
  5. świetny płaszcz jak zresztą cały zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Buciki i płaszczyk rewelacyjnie się na Tobie prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo kobieco wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękny płaszcz


    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  9. rewelacja, spodnie są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz, idealnie wszystko pasuje!
    Pozdrawiam :*
    http://worldcharlotte.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygladasz pieknie, super stylizacja ;) i ten plaszcz, uwielbiam ♡

    OdpowiedzUsuń
  12. Zakochałam się w spodniach. Napisz proszę czy dawno je kupiłaś i w jakiej cenie.
    Pozdrawiam, Kamila

    OdpowiedzUsuń
  13. Spodnie są świetne i ten golf niby banał, a wygląda genialnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo mi się podoba twoja stylizacja jak i twój styl ;) obserwuję ;)
    pozdrawiam serdecznie ;))
    http://woman-with-class.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowne buty! Całość wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny look! ;)

    w wolnej chwili zapraszam: http://eleeyn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. hej świetny blog ! serdecznie zapraszam na naszego http://fashionablegirlsevaaluniaa.blogspot.com/2014/03/new-cosmetics_23.html oraz zachęcam do komentowania naszych postów pozdrawiam Luniaa :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za szczere wypowiedzi:) Komentarze, które przekroczyły poziom przyzwoitości i kultury, będą usuwane. Pozdrawiam serdecznie:))