2014/04/27

ASTR - Hold On We're Going Home (Drake Cover)

Uwielbiam wszelkie narzutki-począwszy od płaszczyków, poprzez skórzane czy jeansowe kurtki i rozpinane swetry. Umiejętnie dobrane, potrafią "zrobić" całą stylizację i nadać jej charakteru. Płaszczyk, który mam na sobie od razu wpadł mi w oko. Przede wszystkim z powodu dość charakterystycznego wzoru w zebrę, który należy do moich ulubionych. Dodatkowym plusem jest prosty, uniwersalny fason i cienki materiał, z którego został wykonany. Bez problemu mogę nosić go na co dzień jako dłuższą marynarkę. Na obecną porę roku, jak znalazł! 



płaszcz romwe / spódnica zara / t-shirt h&m / torebka stradivarius / buty vagabond / kapelusz mangooutlet.com

24 komentarze:

  1. Świetny płaszcz. Genialnie wyglądasz :)
    Pozdrawiam :*
    www.worldcharlotte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakochałam się w tej stylizacji!
    Jest fenomenalna!

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz, wszystko mi sie bardzo podoba, spódniczka szczególnie wpadła mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne i bardzo odważne ja bym sie nie zdecydowała na płaszczyk w zebrę

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne i bardzo odważne ja bym sie nie zdecydowała na płaszczyk w zebrę

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjnie wyglądasz a ten płaszczyk jest cudny..

    www.daariaaa.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim zdaniem powinnaś zostać blogerką roku, publikowanie 1 posta w miesiącu to naprawdę wybitne osiągnięcie.

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawy płaszczyk ! super wygląda :)
    ja ciągle ubolewam, że tak Cię mało na blogu :( Magda.

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna figura,swietna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekna calosc! Spodnica i plaszczyk sa mega!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny set. :)
    Pozdrawiam,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  12. Super stylizacja, wszystko pięknie do siebie pasuje! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super wyglądasz. Cieszę się że już wróciłaś ;) Pozdrawiam. Anka.

    OdpowiedzUsuń
  14. wow jak ślicznie;))
    Obserwuje i zapraszam do mnie

    http://claudiamodaiuroda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. I always say: I love the look based on black and white! With these colors is never wrong. I'm an Italian blogger. Do you want to come take a look at my blog? Kisses,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna stylizacja :)
    Najlepszy płaszczyk :D
    Może wspólna obserwacja? Ja już obserwuję i teraz czekam na Ciebie :)

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. wspaniały plaszczyk :*

    http://delavie-paula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. genialne zestawienie, płaszczyk bardzo mi się podoba ;-) a kapelusik bardzo stylowy ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za szczere wypowiedzi:) Komentarze, które przekroczyły poziom przyzwoitości i kultury, będą usuwane. Pozdrawiam serdecznie:))