2014/05/14

FLORAL JACKET

MODERAT- Last Time
       

Z reguły staram się nie ulegać bardzo modzie i z sezonowych trendów wybierać te, które do mnie naprawdę przemawiają. Mimo to, ostatnio dałam się uwieść kolorowym, egzotycznym motywom na ubraniach.  Kwiaty, liście, palmy i gdzieniegdzie przewijające się zwierzęta w odpowiednim zestawieniu kolorystycznym potrafią urzec. Przedstawiam więc mój pierwszy zakup tego typu. Niebanalna bluza w luźnym, sportowym połączeniu z ulubionymi boyfriendami i trampkami. A ja tymczasem ostrzę pazurki na kolejne tego typu zdobycze;))
buziaki!
___________________________________________________
bluza choies / spodnie TALLY WEIJL / top h&m / buty converse / torebka etorebka.pl


WYPRZEDAŻE NA ROMWE
link:

21 komentarzy:

  1. A mi najbardziej spodobały się spodnie, to nowa kolekcja? Jaka cena? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, to kolekcja zimowa niestety:(

      Usuń
  2. Genialna stylizacja! Śliczny masz brzuszek :) Też staram się zawsze wybierać tylko te trendy, które na prawdę do mnie przemawiają. Teraz akurat skusiłam się na porwane jeansy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super kurteczka

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    OdpowiedzUsuń
  4. dobrze, że się jednak skusiłaś bo ta kurtka jest cudna! Czasem warto dać się uwieść jakiemuś trendowi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbia Twojego bloga i Twoje stylizacje :)
    Każda jest idealna!

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję;) takie słowa mnie motywują <3

      Usuń
  6. Świetnie wyglądasz, a brzuszek perfekcyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super wyglądasz !! :) Magda.

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądasz rewelacyjnie Kasiu

    OdpowiedzUsuń
  9. super jeansy !! = ]

    pozdrawiam live-style20

    OdpowiedzUsuń
  10. rewelacyjny zestaw, jeansy są boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. przecudna stylizacja, super luz przede wszystkim;)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna jest ta kurtka<3

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny brzuch :) Mam pytanie trochę poza tematem :) Jaki masz rozmiar tych bucików nike air force one? Ja normalnie mam długość wkładki 24,5cm i w różnych sklepach podane jest to jako rozmiar 38,5 lub 39 i nie wiem, na który się zdecydować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli chodzi o Nike, to zazwyczaj noszę 38,5 czyli długość 24,5cm. AF1 mam natomiast 38, czyli 24cm i przyznam, że są takie na styk. Także jeśli nosisz 38,5 to taki rozmiar weź, widziałam że jest dostępny na stronie Worldbox np;)

      Usuń
  14. Bluza wygląda świetnie! Tak z ciekawości zapytam jakiej marki to zegarek?

    OdpowiedzUsuń
  15. super stylizacja! zapraszam na mojego bloga carodle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Converse, denim i dziury <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za szczere wypowiedzi:) Komentarze, które przekroczyły poziom przyzwoitości i kultury, będą usuwane. Pozdrawiam serdecznie:))