2014/06/12

JEANS DUNGAREE + AIR FORCE 1

Iggy Azalea ft. T.I. - Change Your life 

Nie umiem jednym słowem opisać swojego stylu. To jak się ubieram jest zależne przede wszystkim od mojego humoru i tego czy coś mi się po prostu podoba czy nie. Na pewno bardzo lubię eksperymentować w tej kwestii.  I chociaż może wydawać się to śmieszne to takim małym wyzwaniem były dla mnie zarówno ogrodniczki jak i snapback. Świetnie wyglądały na kimś, jednak sama nigdy nie zdecydowałam się na ich zakup. No ale póki nie spróbujesz, nie przekonasz się. Ogrodniczki może nie zawróciły mi tak w głowie, choć są bardzo wygodne ale czapka dołącza do grona moich ulubieńców ;) 
Zdaję sobię sprawę, że przez ostatnie miesiące bardzo zaniedbałam bloga, jednak mam nadzieję że jak się obronię i ureguluję wszystkie kwestie związane z uczelnią to uda mi się nadrobić  zaległości. buziaki! 












ogrodniczki SHEINSIDE / bluza CHOIES / t-shirt stradivarius / buty NIKE AIR FORCE 1 (worldbox.pl) / snap CAYLER&SONS (urbanflavours.pl) / kolczyki h&m

+zapraszam na allegro, wrzuciłam kilka aukcji;)

16 komentarzy:

  1. Sama bym ponosiła ;)
    Świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. No rewelacja!!! Sama bym z miłą chęcią cały look na siebie przeniosła!

    OdpowiedzUsuń
  3. super ! bardzo liczę na Twój powrót i częste posty ! :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. super wyglądasz :) piękne zdjęcia :)
    i liczę na częstsze dodawanie postów :) M.

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietnie i z bluzą i bez :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jej, świetnie. :) na tym zdjęciu fikuśnym z nogami w górze wyglądasz troszke jak maff.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja i zdjęcia :) Bluza- mega! :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. super buty, i czapka:) czekamy na więcej!!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna stylizacja ;) i masz fajny, nowoczesny styl. Pozdrawiam Olsztyn, często tam jestem ;)
    rainy-wave.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy po obronie zamierzasz wyjechać na stałe z Olsztyna? W październiku zaczynam studia w Olsztynie i miałam nadzieję, że uda mi się Ciebie kiedyś spotkać :) Ania

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne zdjęcia :) świetne ogrodniczki! :D

    www.annie97x.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Twój blog jest piękny elegancki , tradycyjny i bardzo nowoczesny . Podobają mi się twoje stylizacje , a zdjęcia które wrzucasz wyglądają fajnie i profesjonalnie . Cóż mogę więcej powiedzieć świetna robota i oby tak dalej :)
    www.antiqueswardrobe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. musze skomentowac, wyglasz zle w tej stylizacji chcesz byc joł joł ale wyszło tandetnie, bluza jak z rynku za 35 zł a czapka to jak od chinczyka za 10 zł i te pozy! dziewczyno!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za szczere wypowiedzi:) Komentarze, które przekroczyły poziom przyzwoitości i kultury, będą usuwane. Pozdrawiam serdecznie:))