2014/09/29

GYPSY GIRL

                      MO - Pilgrim (MS MR remix)                  


                Witajcie Kochani!
Wszystko wskazuje na to, że to upalne i piękne lato na dobre nas opuściło. Mimo to, chciałabym podzielić się z Wami ostatnimi wakacyjnymi zdjęciami, które zostały zrobione w moich rodzinnych stronach. 
Bardzo lubię styl z pogranicza hippie i boho a fotografie w tych klimatach zawsze mnie urzekają. Dlatego też wybrałam takie miejsce do zdjęć, które będzie współgrało ze stylizacją. Mam nadzieję, że całość przypadnie Wam do gustu :)


kimono ROMWE / spodenki ROMWE / buty ZARA / kapelusz ZARA / top no name 

23 komentarze:

  1. mega zestaw! zakochałam się w kimonie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylizacja :-) buty naj ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. ostatnie zdjęcie jest cudowne :) świetny look :)
    może obserwacja ? zapraszamy do nas :)
    fashion-outside.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. super! prosze o częstsze posty! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny klimat :) Nie wiem jak innym ale mi ten zestaw przypadł do gustu :) Wyglądasz perfekcyjnie.

    Pozdrawiam, swiatcharlotty

    OdpowiedzUsuń
  6. Suuuper :) Kasiu może zrobiłabyś post o kosmetykach jakich używasz do makijażu i pielęgnacji twarzy i ciała? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna stylizacja!
    Podoba mi się takie połączenie.
    W moim stylu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz w tych szortach!

    OdpowiedzUsuń
  9. The bottom photo looks like its out of a magazine x

    OdpowiedzUsuń
  10. Great outfit...love that shorts....

    http://fashionpumpkin.com/queen-of-andaman/
    Please follow me on Bloglovin :https://www.bloglovin.com/blog/12565769

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny zestaw i idealna sceneria do zdjęć! Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjęcia są boskie a stylizacja zapiera dech w piersiach :D

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna stylizacja, która przypomina mi o ciepłych dniach, które niestety odeszły;p świetnie Ci w kapeluszu;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. O Matko! Fantastycznie! Ze tez wczesniej mnie tu nie bylo?! Genialny klimat, sceneria, jakosc zdjec, Twoja stylizacja, makijaz... jednym slowem idealnie! Z checia stalam sie stala czytelniczka :-) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. super stylówka, bardzo podoba mi się kimono

    OdpowiedzUsuń
  16. Stylizacja stylizacją ale.. Tu aż kipi seksem! Niesamowicie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  17. Super :-) Cała stylizacja bardzo mi się podoba, ma coś w sobie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za szczere wypowiedzi:) Komentarze, które przekroczyły poziom przyzwoitości i kultury, będą usuwane. Pozdrawiam serdecznie:))