2014/10/14

KHAKI HOODED SWEATSHIRT


20syl - Voices feat. Rita Ora 


Zdaję sobie sprawę, że mało kto teraz chodzi z gołym brzuchem. Musze więc się usprawiedliwić, bo zdjęcia były robione pod koniec września, kiedy termometry wskazywały ponad 20 stopni i na taki wariant można było sobie pozwolić.

Ale nie na tym chciałam się skupić, a na rewelacyjnej bluzie z kapturem, którą mam na sobie. Ostatnio bardzo modne są dłuższe narzutki czy swetry o oversize'owym kroju (im większa tym lepiej). Na mojej liście must have również znajdowała się taka opcja, jednak ze względu na to, że jesień jest u nas nieprzewidywalna szukałam raczej czegoś cieplejszego. Pewnie znacie to z autopsji, kiedy nie możecie znaleźć pewnej wyimaginowanej rzeczy, a wpada Wam w ręce taka, dla której jesteście w stanie zrezygnować ze swoich początkowych zamierzeń... Oto moja nowa bluza-kolor khaki (szukałam raczej w szarościach), bawełna (miał być sweter) i kolejna wada-nie da się jej zapiąć (ale można na upartego się nią owinąć;). Mimo tych wszystkich wad okazała się niezastąpiona i niezbędna w mojej szafie... :)











bluza UNISONO / bluzka ZARA % /  spodnie bershka % / buty vagabond grace / torebka ZARA / bransoletki tutaj / kolczyki, okulary H&M 


16 komentarzy:

  1. Zestaw kochana jest genialny! Wyglądasz super :)
    A ja nadal szukam tych butów.... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, mi ostatnio mignęły na zalando.. :)

      Usuń
  2. Świetna ♥ i ta figura :-) :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz!

    http://onceethought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie! <3 Te spodnie pieknie podkreslaja Ci nogi i pupe! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba! Inspirujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale Ty masz piękne włosy !:)
    pozdrawiam cieplutko :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mówię wielkie i stanowcze TAK! Taka niegrzeczna dziewczyna + świetny styl <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie pięknie i jeszcze raz pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za szczere wypowiedzi:) Komentarze, które przekroczyły poziom przyzwoitości i kultury, będą usuwane. Pozdrawiam serdecznie:))