2014/10/28

#OOTD: grey warm cardigan


ODESZA - Sun Models ft. Madelyn Grant


Dzisiejszy zestaw to moja propozycja "na cebulkę" z wykorzystaniem podstawowych elementów, które z reguły można znaleźć w każdej szafie - klasycznych czarnych rurek, szarej bluzki, wełnianego, grubego swetrzyska i trampek. Niby banalny zwyklak, ale z powodzeniem nadaje się zarówno na uczelnię, do pracy, na spacer czy zakupy. Obszerny sweter, który mam na sobie jest dowodem na to, że pewne rzeczy nie wychodzą z mody. Ten kupiłam jakieś dwa lata temu (na wyprzedaży) i z powodzeniem mogę go nosić zamiast płaszcza w cieplejsze, jesienne dni.



kardigan / cardigan pullandbear (podobny tutaj
bluzka / blouse byPolala
spodnie / pants pullandbear
buty /sneakers converse 
szalik / scarf h&m

19 komentarzy:

  1. Super ! bardzo mi się podoba :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. O której zdjęcia robiłaś, że cienia tam nie ma?

    OdpowiedzUsuń
  3. cudownie wyglądasz ;) szary sweter bomba!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię takie połaczenia! Super stylizacja na takie dni!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie jest, niewymuszona nonszalancja!

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne są te buty<3

    OdpowiedzUsuń
  7. Sweter jest świetny, aż zazdroszczę ;) W zasadzie o jest idealny, kolor i fason i w ogóle :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale ładnie wyglądasz w tej stylizacji:)
    pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Kasiu, pięknie wyglądasz! Tak przy okazji- możesz mi powiedzieć dokładnie, czy ta torebka mieści a4? :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka była cena tych pięknych spodni? Dawno temu je kupiłaś? Po prostu się w nich zakochałam! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupiłam je jakieś 3 tygodnie temu:) a cena coś ok 70zł, naprawdę polecam świetnie modelują sylwetkę i się nie rozciągają, jak niektóre spodnie:)

      Usuń

Dziękuję za szczere wypowiedzi:) Komentarze, które przekroczyły poziom przyzwoitości i kultury, będą usuwane. Pozdrawiam serdecznie:))