2014/11/26

#OOTD: black

Tinashe - Feels like Vegas


Co tu dużo mówić, czarny kolor chyba zawsze będzie moim ulubionym i to już się raczej nie zmieni. Czasem próbuję "zaszaleć" z kolorystyką i zakładam coś różowego czy niebieskiego, a ostatecznie i tak się przebieram bo wydaje mi się, że wyglądam jak choinka. Wnętrze mojej szafy wydaje się być już tak nudne... W codziennym ubiorze muszę mieć chociaż JEDEN czarny element - brzmi jak zboczenie, prawda? rzeczywiście może tak jest:) Dzisiaj tę czerń udało mi się przełamać białymi butami (do których mam słabość i chciałabym takie w kolorze..yhym... czarnym) i czerwoną koszulą w kratkę, którą obwiązałam wokół talii. Jak wam się podoba taki efekt?


kurtka/jacket bershka
bluza/sweatshirt ZARA
spodnie/pants ZARA
koszula/shirt stradivarius
buty/shoes NIKE air force 1
torba/bag ZARA
czapka/snap urbanflavours

19 komentarzy:

  1. Super wyglądasz, jak taka mała, zadziorna łobuziara :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zajebista czapka! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz świetnie kochana! Idealna kurteczka <3 Cudowne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz, a czerń również uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. buty <3 moje tez ulubione, az sie juz rozwalają :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie wyglądasz, płaszczyk jest rewelacyjny ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. na żywo robisz wrażenie!! świetnie tańczyłyście w Creamie.

    OdpowiedzUsuń
  8. LOVE the style!

    Maybe following each other? :) <3

    Let me know!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ty się w ogóle swoim umiłowaniem czerni nie przejmuj negatywnie ani się go nie wstydź ;)
    nie ma lepszego koloru od czerni - nie dość, że do wszystkiego pasuje, to jeszcze zawsze wygląda stylowo.
    bez względu na to, czy założysz czarny dres, czarne rurki czy małą czarną, to zawsze to będzie miało klasę ;)
    z neonowymi kolorami nie jest już tak łatwo ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. super stylówka, lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lilly Marlenne chyba powiedziała już wszystko :). Ja od siebie mogę tylko dodać, że wyglądasz na prawdę fajnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna ta stylizacja - na luzie i z klasą! Jesteś moją inspiracją na dziś <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjny zestaw i genialne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Super stylizacja. Już wiem co upoluję na wyprzedażach poprzez madamsale:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za szczere wypowiedzi:) Komentarze, które przekroczyły poziom przyzwoitości i kultury, będą usuwane. Pozdrawiam serdecznie:))