2014/11/16

#ootd: LEATHER JACKET & NIKE AIR FORCE 1


Odesza - White Lies (feat. Jenni Potts)


Witajcie Kochani!
Przez ostatni czas byłam dość niesystematyczna i troszkę zaniedbałam wrzucanie postów. Muszę przyznać, że bardzo zatęskniłam za blogowaniem i postanowiłam się poprawić. Ze skutkiem natychmiastowym! Dlatego też z dysku wygrzebuję zdjęcia jeszcze z września i października.
Dzisiaj rozpisywać się nie będę:) Dzielę się z Wami zdjęciami stylówki, składającej się tak naprawdę z moich ulubionych rzeczy w szafie- szarych rurek, ramoneski i Nike af1. Dla urozmaicenia dorzuciłam koszulę z nadrukiem (którą zamówiłam jeszcze w czerwcu):)

Fajnie wrócić myślami ( a raczej zdjęciami) do takiej ciepłej jesieni...



T-SHIRT FrontRowShop
kurtka / jacket, spodnie / pants, torba / bag ZARA
buty / sneakers NIKE Air Force 1 

gościnnie wystąpił piesek KENZO. love.

9 komentarzy:

  1. mega lubię Twojego bloga i szkoda że tak rzadko jesteś :) u mnie też dziś afki! super stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz, lubię takie zestawy, bransoletki są genialne- uwielbiam te koralikowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajna kurtka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. super blog. więcej postów!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za szczere wypowiedzi:) Komentarze, które przekroczyły poziom przyzwoitości i kultury, będą usuwane. Pozdrawiam serdecznie:))