2014/12/29

BEIGE CARDIGAN & TIMBERLANDS

LORDE- Tennis Court


Witajcie Kochani! Jak minęły Wam Święta? Podejrzewam, że na obżarstwie i siedzeniu przed telewizorem na kanapie. No ale to już za nami, a wraz z Nowym Rokiem trzeba wprowadzić w życie pewne postanowienia (między innymi te dotyczące formy na lato:) Chyba już wszyscy zdążyli przyzwyczaić się do braku śniegu w tym czasie, więc jego brak na zdjęciach również nie powinien Was zaskoczyć (chociaż były robione w listopadzie).

Zostawiam Was ze zdjęciami i nie pozostaje mi nic innego jak życzyć Wam Wszystkiego Najlepszego w 2015 i wytrwałości!!








sweter FRONTROWSHOP
płaszcz CHOIES
t-shirt reserved
spodnie ZARA
buty TIMBERLAND
torebka etorebka.pl

16 komentarzy:

  1. Fajny casual, uwielbiam kratkę Burberry!

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba trochę za bardzo poszalałaś z fotoszopem na niektórych zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam photoshopa do obróbki zdjęć, to chyba normalne i nie kryję się z tym. Mimo wszystko staram sie robić to ze zdrowym rozsądkiem. Ale Ty anonimie na pewno jesteś specem i wszystko wiesz...;)

      Usuń
    2. naturalnie przerobione, cudowne zdjecia! :) anonim chyba coś ma nie tak w głowie.
      A stylizacja CUDOWNA! jaram sie i nie moge napatrzeć <3

      Usuń
  3. bardzo podobają mi się takie buty, ale sama nie odważyłabym się na typowy kolor Timberlandów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz, super buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tez mam ten słeter ;) Przyszedł do mnie po dwóch miesiącach oczekiwania, już myślałam, że zaginął. Ale jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne buciki <3 Poluje właśnie na takie w swoim rozmiarze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:) jeśli masz do 38 radzę poszukać w kolekcji junior:)

      Usuń
  7. Timberlandy rządzą ;) Całość bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasiu, wyglądasz przepięknie! Tak trzymaj! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie.Z tej stylizacji zechcę upolować na madamsale te jeansy Zary. Super się prezentują:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjny look,wszystko mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za szczere wypowiedzi:) Komentarze, które przekroczyły poziom przyzwoitości i kultury, będą usuwane. Pozdrawiam serdecznie:))