2015/01/16

MORO DOWN JACKET


Jednak to prawda, co mówią, że człowiek wraz z wiekiem staje się odrobinę mądrzejszy (albo dorasta do pewnych decyzji:)) 
Pamiętam, jak Mama mi mówiła: "Kaśka, ubierz się ciepło, załóż grubszą kurtkę! Nie lataj z gołą głową!" 
A ja oczywiście szłam z zaparte i udawałam, że jest mi super ciepło w cienkich płaszczykach i bez czapek. Wszystko by dobrze wyglądać, modnie? Dzisiaj jednak wolę by było mi ciepło i komfortowo. Dlatego tym bardziej cieszę się z prezentu, którym jest super-ciepła, puchowa kurtka, z odpinanymi rękawami i wielkim kapturem, do tego w ulubionej kolorystyce. Trochę wyglądam w niej jak bombka, ale uwierzcie jest to najlepsza kurtka, jaką posiadam!
 Szkoda tylko, że nie ma prawdziwej zimy.. :)

Muszę jeszcze wspomnieć o czarnej, sportowej bluzie, którą zamówiłam na choies.com. Wcześniej na taką czaiłam się w Zarze, ale że kosztowała 169zł postanowiłam ja sobie odpuścić, wiedząc że z pomocą przyjdą mi sklepy zagraniczne. Jednak było warto poczekać :>




bluza CHOIES
spodnie ZARA
buty timberland
kurtka Max Mara
bandana New Yorker

11 komentarzy:

  1. fajne buty

    https://blogiamemilia.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja z wiekiem też zmądrzałam, chociaż na początku myślałam, że to mama zrobiła się bardziej przystępna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna kurtka, dosyć nietypowa, ale ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. fantastycznie wyglądasz! zakochałam się w tej kurtce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz Kaśka:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdzie kupywalas timberlandy? ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za szczere wypowiedzi:) Komentarze, które przekroczyły poziom przyzwoitości i kultury, będą usuwane. Pozdrawiam serdecznie:))