2015/01/27

SHADES OF GREY


Witajcie Kochani! ;)

Wszyscy z wielkim utęsknieniem czekali na zimę, a kiedy zrobiła psikus i sypnęła zdrowo śniegiem, zaczęło się narzekanie :) cóż... Ja zimę lubię przede wszystkim dlatego, że w styczniu obchodzę urodziny, ale też dlatego że to najlepszy moment na wyjęcie z szafy najgrubszych swetrów. Ten, który dzisiaj mam na sobie jest prawie idealny - fason oversize, gruby splot, golf i ten cudowny szary kolor niewątpliwie są jego największymi zaletami. Niestety jest tak ciężki, że trzeba zjeść naprawdę porządne śniadanie żeby go udźwignąć :) 

Nieczęsto decyduję się na inne totallooki, niż składające się z czerni. Tym razem zaryzykowałam i zestawiłam ze sobą szarości. Jak Wam się podoba efekt?







sweter, spodnie, buty ZARA
płaszcz H&M
torba PARFOIS


15 komentarzy:

  1. Wyglądasz rewelacyjnie, a buty wyglądają intrygująco!

    OdpowiedzUsuń
  2. klasyka na 100%, wyglądasz cudownie Kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  3. idealnie! jak ja kocham taki styl <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty nie bardzo przypadły mi do gustu, ale za to golf jest cudowny! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prosto, minialistycznie i pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Boskie zdjęcia ! Jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Swetrzysko masz świetne! Całość wygląda bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna stylizacja i figura idealna ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny look, golf jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super się ten golfik układa :) chętnie bym taki sobie zakupiła:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super :)
    Zapraszam serdecznie TU
    http://fitella.blogspot.com/
    Dieta fit, przepisy, ćwiczenia, naturalne kosmetyki ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za szczere wypowiedzi:) Komentarze, które przekroczyły poziom przyzwoitości i kultury, będą usuwane. Pozdrawiam serdecznie:))