2015/02/18

LOOK OF THE DAY: sporty black

Karen Harding - Say Something

Od dziecka uwielbiam koty, ich naturę i tajemniczość. Zwłaszcza czarne koty, ale nie wiem czy to ma jakieś znaczenie... Czasem mi się wydaję, że mam jakiś "koci pierwiastek", bo tak jak one mogłabym między innymi przesypiać całe dnie, a wszystkie czynności wykonywać w nocy... 
Dlatego też ze względu na to uwielbienie, nie mogłam się powstrzymać przed kupnem czapki z uszkami! Wiem, dość infantylne, ale jak to mówią natury nie oszukasz :) Akurat będzie do pary z obudową na telefon!
Stylizacja w sportowym klimacie, z wyjątkiem szarej oversize'owej bluzy- prawie cała na czarno, ale przecież czarny to taki wesoły kolor!!



 

czapka ZARAkurtka, spodnie, bluza ZARA %  /  buty VAGABOND GRACE / torebka PARFOIS / t-shirt H&M dział męski / obudowa H&M


22 komentarze:

  1. Wszystko dopasowane, zgrane <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, jesteś ekstra! Te skarpetki w paski dodają jeszcze większego uroku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hhihih :) ale to są takie ściągacze w spodniach nie skarpetki <3

      Usuń
  3. co to za szminka ? ;**

    OdpowiedzUsuń
  4. czarne koty są najlepsze! a stylówką się jaram <3

    OdpowiedzUsuń
  5. jezuuu jaka kurtka !<3 chcę ją :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi sie podoba! <3

    www.lorysa-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha, jaka urocza czapeczka! <3
    Stylizacja jak najbardziej w naszym guście :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Co jak co, ale czapeczkę masz super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny jest ten bomber, a miałam go w rękach na wyprzedaży, odłożyłam a teraz żałuję!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zestaw świetny ! Bardzo oryginalny styl♥
    http://kasjaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna stylizacja! Jestem pod wrażeniem!
    Masz też piękną fryzurę;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię, lubię, nawet baaaardzo! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny klimat i stylizacja. Gdzie były robione te zdjęcia ? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za szczere wypowiedzi:) Komentarze, które przekroczyły poziom przyzwoitości i kultury, będą usuwane. Pozdrawiam serdecznie:))