2015/02/12

WHITE MESH TOP & SUPERSTARS

J. Cole - No Role Modelz

Hej Kochani! 
Dzisiaj prezentuję Wam chyba jedne z najbardziej kultowych i rozchwytywanych butów sportowych w tym momencie i niewątpliwie w najbliższych miesiącach się to nie zmieni. W zeszłym sezonie ZX Fluxy robiły taką furrorę, obecnie swój triumf święcą SUPERSTARY. Już nawet sieciówki zaczęły inspirować się tym modelem. Co tu dużo mówić..bardzo się cieszę, że wróciła na nie moda i nie wiem czemu trafiły one do mnie tak późno. Są na tyle uniwersalne i klasyczne, że chyba mogłabym mieć po dwie pary w każdym kolorze! 



płaszcz CHOIES
spodnie ZARA
bluzka H&M 
buty Adidas Originals Superstar ZALANDO
czapka h&m
torba ZARA






19 komentarzy:

  1. aaaaaa, kocham Twój styl! mega <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylizacja. Bardzo podoba mi się całość!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam połączenie czerni, szarości i bieli! Przepiękny zestaw, zdjęcia, no i oczywiście modelka! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Te siateczkowe rękawki są super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wygląda, masz super styl!
    Mam prośbę. Kliknęłabyś może w link do CHOIES w TYM  poście? Pozdrawiam serdecznie, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam Superstary, srebrne paski z białym - są niezniszczalne, kupowałam je w 2000 roku :) Twój zestaw idealny, po prostu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mogę z tej stylizacji! CUDOWNA! <3 Wszystko mi się tutaj podoba! Dawno kupowałaś bluzkę? :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawdę mówiąc dorwałam ją na wyprzedaży jakos dwa tygodnie temu za 20 zł😀

      Usuń
  8. Podoba mi się! Super wyglądasz! Fajnie, że do takiego zimowego zestawu założyłaś delikatną, cienką bluzeczkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądasz!

    Pozdrawiam i zapraszam http://addictlifestyle.blogspot.com/


    OdpowiedzUsuń
  10. Dobre rano..
    ahl..I can't speak Poland..but you look so cool

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny look, wygodnie i bardzo stylowo, podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz wspaniale, pasuje Ci taki styl ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie przepadam za tym modelem butów, ale cała reszta wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialny luzak!
    Masz przepiękne włosy i figurę :)
    Piękne zdjęcia :*

    Zapraszam do siebie i zachęcam do obserwowania http://www.fashionmint.pl/
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za szczere wypowiedzi:) Komentarze, które przekroczyły poziom przyzwoitości i kultury, będą usuwane. Pozdrawiam serdecznie:))