2015/03/30

DENIM DUNGAREES

Jamie xx - Loud Places (ft Romy)

Moje przygody z ogrodniczkami można podzielić na dwa etapy- bardzo zamierzchły, którego pamiętać raczej nie chcę ale przypominają mi o nim zdjęcia z dzieciństwa (sztruksowe ogrodniczki z naszywkami postaci z bajek) oraz dosłownie jeden epizod sprzed roku tutaj. I wydawałoby się, że to by było na tyle... DO CZASU. A konkretnie do momentu, w którym zobaczyłam na manekinie te superanckie spodnie! To było uwielbienie od pierwszego wejrzenia.

 Spodnie, które teoretycznie mogłyby uwydatnić wszystkie wady figury, jeśli ktoś nie ma dwumetrowych nóg jak Anja Rubik. Mimo wszystko wysoki stan i ultrasmukłe nogawki niesamowicie podkreślają figurę. Dodatkowym atutem jest ich piękny, ciemny kolor. Wyznaję oficjalnie, że przegrałam tę nierówną walkę i z ogrodniczkami "przeprosiłam się" na dobre.

spodnie h&m / kurtka ZARA / sweter F&F / szalik h&m / botki vagabond grace / czapka h&m / okulary h&m

25 komentarzy:

  1. i bardzo dobrze że sobie wybaczyłyście bo wyglądasz cudownie !!! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. te ogrodniczki są rewelacyjne !

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealna figura! Wyglądasz świetnie w tych ogrodniczkach! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bosko się prezentujesz a róż jest moim kolorem!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, świetny zestaw! W ogrodniczkach się zakochałam, aż się przejdę do H&M przymierzyć.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super te ogrodniczki prezentują sie z tym sweterkiem :))
    Alice

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz w tych ogrodniczkach! Ogólnie cały look bardzo mi się podoba, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Aaa ogrodniczki! Cudnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  10. KOchana, z Twoją figurą nogi Anji Ci niepotrzebne! Zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna stylizacja

    http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne ogrodniczki ;3
    http://jadaare.blogspot.com/ zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajny codzienny zestaw;)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie wyglądasz w nich :))
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ogrodniczki mega!! :D Dawno kupione?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakieś 2 miesiące temu :) powinny jeszcze być w sklepach

      Usuń
  16. Stylowo :) jest mega, całość mi się tak podoba, że nawet musiałem skomentować :) foty super!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ogrodniczki są boskie, tak jak z resztą mówiłem:) świetne podkreślenie kobiecości, której Tobie kasiu nie brakuje, ale także jak wspomiałaś mogą uwydatnić inne mniej atrakcyjne figury, także kobiety na zakupy po ogrodniczki !!! ps takich postów wiecej!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. To chyba najfajniejsza stylizacja...świeża, bezpretensjonalna, dziewczęca a zarazem sexy😊 świetne połączenie ogrodniczek z tym sweterkiem....

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za szczere wypowiedzi:) Komentarze, które przekroczyły poziom przyzwoitości i kultury, będą usuwane. Pozdrawiam serdecznie:))