2015/04/27

BABY BLUE JACKET

Maejor- Me and You

Witajcie misie kolorowe :)

Musicie przyznać, że ten weekend był przepiękny! Jestem tak naładowana pozytywną energią, że nawet myśl o tym, że mamy początek tygodnia czy że sesja coraz bliżej- nie może mnie zniechęcić :) Grunt to dobre nastawienie do świata:) 

W związku z tym, że wiosna zawitała już na dobre chciałabym Wam pokazać się z trochę mniej ponurej strony. Pastele królują w modzie chyba każdej wiosny już od kilku sezonów. Mi do gustu przypadły najbardziej jasny błękit i pudrowy róż. Dzisiejsza kurtka w kolorze baby blue pochodzi z internetowego sklepu SheInside. Nie chciałam żeby cała stylizacja była przesłodzona, więc z premedytacją założyłam do tego jeansy z dziurami na całe kolana, żeby było troszkę drapieżnie:D Jak Wam się podoba?






spodnie / bluza / koszulka / okulary h&m
buty Adidas Original superstar

15 komentarzy:

  1. mam tą kurtkę i ją uwielbiam:) cudo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny, warstwowy zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurteczka śliczna :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. stylizacja trafiła ww mój gust idealnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba, brałabym wszystko bez wahania. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zadziornie i ciągle kobieco:) Bardzo lubię, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny zestaw ;) Okularki genialne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz przecudnie! Masz piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam tą kurtkę :)))
    Świetne dżinsy :)
    Alice

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny look, genialna kurtka i spodnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dżinsy są jeszcze dostępne???

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za szczere wypowiedzi:) Komentarze, które przekroczyły poziom przyzwoitości i kultury, będą usuwane. Pozdrawiam serdecznie:))