2015/05/05

HIPPIE STYLE : ZARA wrap skirt, H&M white blouse and fringe bag

K BLEAX - So spiritual


Uwielbiam taką przepiękną, kwitnącą  i ciepłą wiosnę! Wszystko naokoło jest mega cudowne, radosne i motywuje do działania, a ludzie uśmiechnięci i pozytywnie nastawieni do świata:).
Odkrywam w sobie swoją lekko hipisowską naturę, która przekłada się również na sposób ubierania. Jest bardziej kobieco, zwiewnie, lekko i kolorowo, dużo biżuterii, kapelusze, trampki i spódnice. Teraz będziecie mnie częściej widywać w takich zestawieniach :)
Zostawiam Was ze zdjęciami, które mam nadzieję oddają uroki tej pięknej pory roku.
buziaki




bluzka H&M
spódnica ZARA
buty CONVERSE
torebka H&M
kapelusz ZARA
choker H&M

12 komentarzy:

  1. Maxi i trampki świetnie do siebie pasują!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny zestaw :) No i piękne tło do zdjęć wybrałaś!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Cię! :) Jeden z ulubionych blogów! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. genialnie! no normalnie cudownie, jak z magazynu :) strasznie podoba mi się ten trend na takie boho bluzki, dobrze że rok temu odkupiłam się takimi w second handzie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe zestawienie, piękna sceneria;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Teraz jak patrzę na Twoje zdjęcia żałuję, że nie kupiłam tej bluzki (a już ją miałam w rękach), świetnie wyglądasz. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, ale świetnie wyszło!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za szczere wypowiedzi:) Komentarze, które przekroczyły poziom przyzwoitości i kultury, będą usuwane. Pozdrawiam serdecznie:))