2015/07/17

SUMMER LOOK // BLACK SKIRT + CROP TOP + FLORAL KIMONO


Ciara- Dance like we're making love


Witajcie Kochani!

Dzisiaj zdałam sobie sprawę z tego, że nie było mnie tutaj AŻ dwa miesiące! Nie wiem nawet kiedy ten czas tak szybko zleciał... :(
Wyjątkowo - sesja letnia na studiach była ciężka i jakoś strasznie długo się z nią męczyłam. Zaczęłam też nową pracę, co znacznie ograniczyło mój czas wolny. Zastanawiałam się nawet w pewnym momencie czy nie zamknąć bloga, skoro tak rzadko się tutaj coś pojawia, ale postanowiłam jeszcze dać mu szansę ;) Mam nadzieję, że uda mi się pogodzić wszystkie obowiązki. To na tyle prywaty, przejdźmy do samej stylizacji.

 Z dwóch basic'ów, czyli krótkiej bluzeczki z odkrytym brzuchem i dłuższej ołówkowej spódnicy z wysokim stanem stworzyłam tak jakby jeden komplet. Bardzo kobiecy i podkreślający mocno sylwetkę, ale też sportowy. Do tego dorzuciłam swoje ulubione kimono z zeszłego roku z nadal modnym tropikalnym printem. Powstała taka dość sportowa, dzienna stylizacja. Gdybym adidasy zamieniła na szpilki i zdjęła czapkę z daszkiem, ten zestaw rewelacyjnie nadawałby się na wieczorne wyjście ;) 









spódnica/skirt h&m
bluzka/top h&m
kimono TUTAJ
torebka/bag h&m
czapka/snap urbanflavours
buty Adidas Originals Superstar

14 komentarzy:

  1. Łaał cudna stylizacja *o* świetnie wyglądasz w czarnym, a kimono śliczne <3
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny zestaw, mega Ci pasuje! Właśnie szukam takiej spódniczki, tylko ciut krótszej!

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię Twoje stylizacje i bardzo smutno, że tak rzadko je dodajesz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostaw sobie miejsce na przyjemności, a chyba taką właśnie jest prowadzenia bloga:).
    Świetnie wyglądasz! Sama bym się wprawdzie czuła przebrana w tym zestawie, ale na Tobie bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz! KObieco ale i zadziornie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastycznie :)
    wrzucam na Pinterest :)
    Alice

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej. Też mam taką spódnicę. Jest super a Ty jak zwykle jesteś piękna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. super stylizacja i bardzo fajne zdjęcia.
    pozdrawiam i zapraszam do siebie~http://otherfriendsstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja. Wyglądasz w niej idealnie. Masz super figurę. Będę tu częściej zaglądać i czekam na nowe stylizacje.
    Zapraszam też na mojego bloga http://black-pearls.blogspot.com/
    Będę wdzięczna za obserwację. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za szczere wypowiedzi:) Komentarze, które przekroczyły poziom przyzwoitości i kultury, będą usuwane. Pozdrawiam serdecznie:))