2015/09/23

CIGARETTE JEANS & LONG T-SHIRT WITH VENT

______________________________________________________
Witajcie Kochani! 

Wiem, że po upałach pozostały już tylko wspomnienia, ale może to i dobrze bo ja uwielbiam jesień! Zanim jednak pokażę Wam jesienne stylizacje, chciałabym jeszcze na chwilę powrócić do lata. 
Dzisiaj prezentuję Wam mój hit lata, czyli maxi t-shirt z rozcięciem z przodu w pięknym, jesiennym kolorze bakłażanowym. Uwielbiam długość maxi zarówno w swetrach czy jakichkolwiek nakryciach wierzchnich, ale taka bluzka to nowość w mojej szafie. Mój t-shirt zestawiłam z cygaretkami o dość niskim stanie, chociaż początkowo miały być to wysoko taliowane rurki. Niemniej jednak było ciepło, więc wandziołek jak najbardziej można pokazać. Do całości dobrałam sweter-narzutkę równiez w długości maxi. Jak Wam się podoba takie zestawienie?


Disclosure - Jaded


 t-shirt/ bluzka - ZARA
jeans/ dżinsy -ZARA
cardigan/ sweter-NEW LOOK 
shoes/ buty- CONVERSE low white
bag/ torebka- H&M

paznokcie wykonała Paulina -->LINK TUTAJ 

13 komentarzy:

  1. Świetna ta bluzka na takim brzuchu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. łoo świetnie wyglądasz, tak inaczej, po prostu mega!
    zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. czarne converse i byłoby idealnie. szkoda ze tak rzadko cos dodajesz :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie to wygląda powiem Ci.
    PS: dobrze, że znów piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. masz przecudną figurę :) jeansy rzeczywiście leżą idealnie :) ja też chcę być wysooooka! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja, jednak chyba nie zdecydowałabym się na taką bluzkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak zwykle śliczna stylizacja :)
    najbardziej podoba mi się bluzka

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzeba przyznać, że bluzeczka jest odważna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za szczere wypowiedzi:) Komentarze, które przekroczyły poziom przyzwoitości i kultury, będą usuwane. Pozdrawiam serdecznie:))