2015/10/16

PAISLEY PRINT TROUSERS & BLACK CROPPED TOP

Hej Kochani!
Wykorzystałam jeden dzień wolny od pracy, wygrzewam się w ciepłej kołdrze z kubkiem kawy i serwuję Wam zdjęcia jeszcze z tegorocznego lata, mimo że pogoda jest zimowa...

Beyonce- End of time (delta x remix)

Jak pewnie zdążyliście zauważyć uwielbiam krótkie topy (zwłaszcza w sezonie wiosennym, bo wtedy udaje mi się utrzymać efekt płaskiego brzucha), ale w dzisiejszym poście wolałabym skupić się na spodniach, które są totalną perełką w mojej szafie. Mocną tendencją zarówno wiosennego, jak i obecnego sezonu są szwedy i dzwony z wysokim stanem w stylu lat 70-tych. Ten typ spodni najlepiej prezentuje się na wysokich, długonogich i szczupłych kobietach. Niestety przy przeciętnej sylwetce taki fason bardzo skraca nogi, dlatego ja wspomogłam się butami na wysokim koturnie. Świetny, zwiewny materiał, niebanalna kolorystyka i oczywiście wzór paisley sprawiają, że spodnie robią duże wrażenie. Dobrałam do nich krótką czarną bluzkę w prążki i małą torebkę z frędzlami. Cała stylizacja utrzymana jest więc w klimacie hippie i lat 70-tych. 
   Patrząc na zdjęcia, aż chce się lata z powrotem... 








spodnie/trousers BERSHKA 
którka bluzka/cropped top ZARA %%
buty/shoes STRADIVARIUS
torba/bag h&m







22 komentarze:

  1. rewelacyjne spodnie! świetnie wszystko dobrałaś ;)
    zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie przepadam za takim typem spodni, ale Ty wyglądasz w nich oszałamiająco :)

    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezentujesz się oszałamiająco w tym zestawie :) Super fotki, fajna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super spodnie i buty! :)
    /meainsolita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, czy Ty pracujesz w zarze, w Galerii Warmińskiej?

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej, pracujesz w zarze, w galerii warmińskiej?

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeny ale piękne zdjęcia!!! Ślicznie wyglądasz!!! Ja niedawno założyłam swojego bloga i kompletnie nie wiem jak się wybić. Fajnie gdybyś zajrzała na niego i może dała mi jakąś radę. Byłabym naprawdę bardzo wdzięczna. http://noperfectgirlsforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały blog! Podziwiam :) Zapraszam do mnie: http://mademoiselleeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. odblokuj snapchata ten wall

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja! Bardzo fajnie, że dodałaś buty na koturnie. Twoje nogi wydają się do nieba!

    Pozdrawiam Wiktoria z bloga Book Written Rose. Zapraszam ❤

    OdpowiedzUsuń
  11. It's such a great buy, one of great quality and affordability too!xx

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyglądasz! Jestem na prawdę pod wrażeniem! :)


    Carmelatte

    OdpowiedzUsuń
  13. Kobiety !!! A Wy macie koronki w swoich szafach ?! :)
    Dominują one w znanych markach takich jak Dolce&Gabbana i Valentino .


    Więcej na ten temat piszę Agata Mickiewicz Artystka i projektantka mody, zamieszkująca w ostatnich latach na przemian
    Polskę, Amsterdam i Paryż.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za szczere wypowiedzi:) Komentarze, które przekroczyły poziom przyzwoitości i kultury, będą usuwane. Pozdrawiam serdecznie:))